Toon posts:

Prijzen??

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben pas begonnen met het bouwen van websites en met nogal succces, althans de reacties waren erg positief en krijg dus hier en daar al vragen of ik voor bepaalde mensen dus een website kan maken.
Nu vroeg ik mij dus af wat is de gangbare prijs die je kan maken voor een kleinbedrijf en een grootbedrijf. Daarbij moet ook onderschijd gemaakt worden in Flash en HTML. Dus een site geheel in flash en een site geheel in HTML.

So show me the money B-)

Verwijderd

Ligt eraan wat jouw kwaliteiten zijn. En of het er allemaal even gelikt en gebruiksvriendelijk uitziet.

Verwijderd

Topicstarter
Nou het gaat dus om een gelikte pagina dus niet troep he! :)
Neen ik bedoel dus in flash een hele mooie pagina die nog snel te laden is ook en niet te veel poespas. In HTML gewoon een simple site met links, plaatjes en text nothing fancy

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 08:49 schreef Kerin het volgende:
Nou het gaat dus om een gelikte pagina dus niet troep he! :)
Neen ik bedoel dus in flash een hele mooie pagina die nog snel te laden is ook en niet te veel poespas. In HTML gewoon een simple site met links, plaatjes en text nothing fancy
Misschien zou je als ie af is hem moeten laten bekijken door een ervaren iemand. Die kan waarschijnlijk wel een prijs bedenken. En dan ben je al op weg.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

[search=prijs+website]

Groot bedrijf klein bedrijf maakt niets uit. 70 euro per uur is ongeveer het richttarief voor de profi's hier. Maar ik denk dat veel van jouw potentiele klanten stijl achteroverspringen als ze dat horen. Maar de software moet wel terugverdiend worden.

Laat een wat zien zoals _LOSS_ zegt.

Flash of HTML maakt misschien in zoverre iets uit dat je je investeringen in software terug wil verdienen.

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 08:45 schreef Kerin het volgende:
Ik ben pas begonnen met het bouwen van websites en met nogal succces, althans de reacties waren erg positief
Dit klinkt nogal sorry dat ik het zeg, tienerig.(Die kunnen ook strakke site's maken)
Waren die reacties van je vrienden en ouders, of van kenners ?

De beste test is om het hier te laten beoordelen, hier zitten mensen die er echt verstand van hebben en niet bang zijn om gezonde kritiek te geven.

Klanten zijn by the way niet snel tevreden.

Maar succes met je money vergaring. :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op vrijdag 04 januari 2002 09:04 schreef Deneb het volgende:

[..]

De beste test is om het hier te laten beoordelen, hier zitten mensen die er echt verstand van hebben en niet bang zijn om gezonde kritiek te geven.
Hier worden GEEN sites beoordeeld. Daarvoor is er www.sitechecks.nl

Verder moet je prijzen vooraf bepalen en niet achteraf. In de sticky topics voor W&G vind je nog een handig boek wat je helpt met het bepalen van een prijs. Verder is het een kwestie van afspraken met een klant.

Dergelijke topics zijn er al veel geweest, blader die nog eens door. Prijzen moet je uiteindelijk zelf bepalen en niet laten bepalen door anderen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.