Toon posts:

Alpha PAL8045T (Delta 80MP fan)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers,

allereerst de beste wensen, beetje laat maar toch de beste wensen!!!

Ik ben van plan om een AMD athlon XP 1800+ aan te schaffen, alleen de koeler is me nog niet helemaal duidelijk... Ik heb op GOT heel veel gesearcht en ik kom er toch niet uit... m'n oog is gevallen op de Alpha PAL8045T (Delta 80MP fan) of een Zalman CNPS5001CU...

De één zegt dit en de ander beweert weer hele andere dingen... Tuurlijk wil ik gaan overklokken!! anders kan ik mezelf natuurlijk geen Tweaker noemen. :) Ik zou graag van jullie willen weten wat ik moet doen... En waarom, ook zou ik graag een paar praktijk feiten van jullie willen weten, welke temp. je cpu wordt... met hoeveel casefans... enz enz enz...

Zijn er misschien nog betere koelers dan de twee die ik hierboven genoemd heb?? graag jullie reacties...

alvast bedankt!!

Verwijderd

Ik weet wel een leuke koeler combo voor je:

OC Gladiator pure copper van de OC-shop
Fanadapter 60mm -> 80mm
Delta 80mm fan (80cfm)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 08:26 schreef _LOSS_ het volgende:
Ik weet wel een leuke koeler combo voor je:

OC Gladiator pure copper van de OC-shop
Fanadapter 60mm -> 80mm
Delta 80mm fan (80cfm)
hmz ziet er nijs uit... maar ik denk wel dat ie erg luidruchtig is... klopt dat?? of heb k dat helemaal verkeerd??

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 08:33 schreef pjot het volgende:

[..]

hmz ziet er nijs uit... maar ik denk wel dat ie erg luidruchtig is... klopt dat?? of heb k dat helemaal verkeerd??
JA... tis net een stofzuiger. Maar het koelt als een gek.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
wat dacht je dan van die delta van je ...
ik heb die combo ook(delta+8045) ... niet ZO heel luid, maar zeker niet stil hoor ...

En die zalman is stil, maar stil en koeling issernie.
Het is Luid + KOUD en stil + koeling.

zie me sig voor stats ... >:)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Ik heb die Alpha/Delta combo die je voorstelt in mijn nieuwe systeem zitten....niet al te veel herrie, erg goede koeler.

Pas dan wel op dat je deze ook op je mobo kan schroeven...je hebt wel die vier gaten nodig op je plank!!!

Mijn 1800+ (1533) loopt nu op 1705 MHz temp rond de 40 graden bij 1,85v.

Wel ook Artic Silver gebruiken en de boel eerst goed schoonmaken!

enjoy!

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 09:18 schreef Cheese_man het volgende:
Ik heb die Alpha/Delta combo die je voorstelt in mijn nieuwe systeem zitten....niet al te veel herrie, erg goede koeler.

Pas dan wel op dat je deze ook op je mobo kan schroeven...je hebt wel die vier gaten nodig op je plank!!!

Mijn 1800+ (1533) loopt nu op 1705 MHz temp rond de 40 graden bij 1,85v.

Wel ook Artic Silver gebruiken en de boel eerst goed schoonmaken!

enjoy!
Klinkt ZEER goed!!! Ik heb een Asus A7V266-E dus die gaten gaat wel lukken!! :) thanx!!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 09:05 schreef TheDarkLord666 het volgende:
wat dacht je dan van die delta van je ...
ik heb die combo ook(delta+8045) ... niet ZO heel luid, maar zeker niet stil hoor ...

En die zalman is stil, maar stil en koeling issernie.
Het is Luid + KOUD en stil + koeling.

zie me sig voor stats ... >:)
Voor zo'n heethoofdje isset dus wel een nette prestatie!!! :)

Verwijderd

Topicstarter
mensen, ik wil jullie bedanken!! Ik denk dat ik toch voor de Alpha PAL8045T met de DELTA fan ga!!! Dan maar ietsje luidruchtiger!! THANX!!

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

pjot....misschien moet je toch eerst even een mailtje sturen naar de oc-shop (morgen dan, want ze zijn nog dicht)...er schijnen probs te zijn met die koeler op dat Asus bord van je...misschien staat er ook wat over in de search!

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 09:34 schreef Cheese_man het volgende:
pjot....misschien moet je toch eerst even een mailtje sturen naar de oc-shop (morgen dan, want ze zijn nog dicht)...er schijnen probs te zijn met die koeler op dat Asus bord van je...misschien staat er ook wat over in de search!
Als je rev. 1.07 hebt past ie prima!! Daaronder moet je gaan buigen! :) Thanx voor je reaktie!!!

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Op vrijdag 04 januari 2002 09:28 schreef pjot het volgende:

[..]

Voor zo'n heethoofdje isset dus wel een nette prestatie!!! :)
Ja maar ik heb natuurlijk wel een paar casefans he ;)
En nog zonder AS2, dat komt er ook aan.

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Pagina: 1