• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:01
Heb dus zo'n carkit gekocht, maar de handleiding is niet zo uitgebreid :(

Klopt het dat de gele draad voor de radio mute is of schakelt die de carstereo volledig uit?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Ik heb de Nokia 91 Carkit.. en daar is de gele draad iig voor radiomute...

Zwart: Aarde
Rood : 12V Plus/Continue spanning
Blauw: 12V Contactslotdraad
Geel : Radio Mute
Groen: Antenne motor aandrijving

[edit]
Dit is zo uit mijn blote hoofd, kan iets mis hebben maar denk het niet..

Pvouput live

• Kozz
Als ik het me goed herinder, is de radiomute op de pioneer carstereo weer blauw :+

Maar iig bedankt!!

Weet jij ook of je het geluid via de stereo kan laten lopen of heb je dan een aux ingang nodig?

• Krypt
Erhmm.. ik heb bij mijn carkit gewoon een speakertje gekregen... werkt perfect bij mij...

Dit speakertje wordt via een normale jack 3.5mm aangesloten; je zou dus best een jack 3.5mm naar tulp stekkertje kunnen pakken en die in je line-in (als je die hebt) stoppen...
moet je natuurlijk wel je mute draadje niet aansluiten en je moet handmatig je radio op line-in zetten wat de verkeersveiligheid natuurlijk niet bevorderd.

Pvouput live

• Kozz
Hmmmm......dat is dus niet handig.
Okay, dan gebruiken we gewoon het bijgeleverde speakertje!!

Nu maar wachten tot het wat minder koud is en dan ga ik beginnen *D
Nogmaals bedankt voor je hulp :)

• Krypt
Daar is dit forum toch voor :D

Owjah.. nog iets.. ik weet niet hoe het zit met de 3210/3310/3330 telefoons, maar bij mijn 6210carkit wordt bij het inklikken van de telefoon de interne antenne uitgeschakeld en heb dus geen ontvangst meer... Bij deze carkits moet je dus ook nog een externe raam of buiten antenne aanschaffen voordat je kunt bellen.. (leuk dat ze dat er even bijvermelden als je een carkit koopt)

Was ik weer Fl65,- extra lichter.. achja.. FL199,- voor de Carkit91 is ook niet te veel; ik ben tevreden..

Pvouput live

• Kozz
Zo 199 gulden, dat is goedkoop!!
Die van mij was 295 gulden excl. verzendkosten en antenne bij een webshop. Totaal 394 gulden gekost, maar is ook niet duur voor een orginele.

Ik wil inbouwen!! Maar brrr, wat is het koud ;(

• Krypt
Jah.. in Haarlem bij Dixtone (was fftjes op bezoek bij iemand en toen voor de gein een carkit gekocht)..
Maar ik denk dat ze een foutje hebben gemaakt... op www.dixtone.nl staat ie voor Fl 299,- (€135,95)...

Ennuh.. over de kou.. ik heb hem ook net 1,5 week geleden ingebouwd; buiten... en het sneeuwde als een gek...

Anders rij een parkeergarage in waar je voor weinig kan parkeren en ga daar schroeven, meestal een stuk warmer dan in de open lucht...

Pvouput live

Pagina: 1