Probleem met mp3 codecs onder Win XP

Pagina: 1
Acties:

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Onder Windows XP lukt het me niet om welke andere mp3 codec dan ook te gebruiken dan degene die er standaard in zit (tot 56 kbps :Z ).

Ik heb nu LAME, Franhofer en Radium gebprobeerd, maar telkens als ik bij Ulead Media Studio Pro 6.0 MP3 selecteer (hij staat er wel in met alle bitrates van dien), krijg ik nadat ik op OK klik de volgende foutmelding :
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jpbruno/codec_error.jpg

Is dit soms een of andere vage beveiliging van Windows XP die ervoor moet zorgen dat je met Windows software die DirectX codecs gebruikt geen te hoge kwaliteit kan encoden ???

Hij is dus op zich wel goed geinstalleerd, aangezien alle nieuwe beschikbare bitrates mooi in het lijstje staan .. welke bitrate ik ook kies (dus ook een lage), ik blijf deze foutmelding krijgen ... argh |:(

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Via de search:

[topic=234012/1/25]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• violator_
Sjongejonge sommige mensen |:(

Alsof ik dat zelf nog niet gechecked heb ... 1 search result (en als je verder zoekt nog 1, ook zonder oplossing)

Kan je zelf niet zien dat daar de oplossing dus duidelijk NIET bij zit ?

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:27
Is een registry tweak voor d8 ik... zal eens zoeken

[edit]
ik zoek wel een keer verder, 'k ga slapen...

Pvouput live

• violator_
Hmmm het vreemde is dat het met VirtualDub wel werkt ... op t internet al een paar mensen gevonden met hetzelfde probleem , maar niemand met een oplossing :(

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:27
Weer wakker :D lang leve slaap stoornis :(

Probeer eens een andere bitrate.. in virtualdub krijg ik ook regelmatig van zulke errors als ik een bepaalde bitrate kies..

Btw..Lame werkt bij mij helemaal niet onder virtuadub, verlies ik gewoon het complete geluid..

Pvouput live

• violator_
Op vrijdag 04 januari 2002 08:43 schreef Krypt het volgende:
Weer wakker :D lang leve slaap stoornis :(

Probeer eens een andere bitrate.. in virtualdub krijg ik ook regelmatig van zulke errors als ik een bepaalde bitrate kies..

Btw..Lame werkt bij mij helemaal niet onder virtuadub, verlies ik gewoon het complete geluid..
Het werkt bij geen enkele bitrate ... dat probleem met VirtualDub ken ik, heb nu LAME er af gegooid en Fraunhofer (pro) er op gezet. Precies dezelfde foutmelding ... VirtualDub werkt nog steeds wel (in de meeste bitrates dan he :) )

• violator_
Niemand hier die Ulead Media Studio Pro 6.0 onder XP draait met MP3 codec ????

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:37
Nou?
Ik zit nu met hetzelfde probleem ..

In virtualdub kan ik niet capturen in mp3 hoger als 56 kb/s :(

• violator_
Op maandag 07 januari 2002 20:54 schreef kieskes het volgende:
Nou?
Ik zit nu met hetzelfde probleem ..

In virtualdub kan ik niet capturen in mp3 hoger als 56 kb/s :(
Jouw probleem is simpel op te lossen door Fraunhofer codecs te installeren ... dan werkt ie bij VirtualDub.
Allen nog niet bij Ulead MediaStudio Pro 6.0

• violator_
ghallo ? Geen video editors hiero met XP ??

Pagina: 1