[FS2002] De mafste vluchten, bugs en anecdotes

Pagina: 1
Acties:

• Delphi32
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 20:43

Delphi32

Heading for the gates of Eden

Topicstarter
Omdat de screenshot topics nogal lang worden (mooie plaatjes!) en ik toch graag de meest idiote dingen wilde verzamelen die men tijdens het vliegen meemaakt!

1 IFR Vlucht Schiphol-Mannheim
Kom ik in de buurt van het vliegveld Mannheim, krijg ik van ATC de opdracht 'Contact Soesterberg Approach' |:(

2 IFR Vlucht Innsbruck-Schiphol
In het donker. Direct na de start stuurt ATC me linksaf op een hdg van 275. Ben aan het stijgen naar FL200, maar daar zal ik niet aankomen... direct links van het vliegveld zit nl zo'n berg weet je. Daar kom je dan dus erg hard tegenaan :'(

3 Direct na landing op Schiphol
Echt mn wielen staan op de grond, 'Contact Ground on blabla'. Ik doe dat, vraag een taxi naar de gate en een progressive Taxi ('t is nogal donker). Stuurtie me terug naar het begin van de landingsbaan :? Ik heb maar een rondje gereden op de grond en toen was het ineens weer ok.

Je blijft je verbazen, ik wel iig. Meer verhalen?

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:37
ILS werkt niet bij een van de runway's van Miami intl (KMIA). Ik geloof rwy 3 of 33 ofzo. Dat is de enige bug die ik tegengekomen ben. Die van Soesterberg Approach komt me ook bekend voor.

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 01:04 schreef Delphi32 het volgende:
Kom ik in de buurt van het vliegveld Mannheim, krijg ik van ATC de opdracht 'Contact Soesterberg Approach' |:(
Ik start zoat altijd vanaf Schiphol en ik moet dan ook altijd wel eens Soesterberg contacten, en inderdaad vaak op de gekste plekken. De vreemdste plek was wel toen ik mijn approach op Heathrow wilde inzetten: 'contact Soesterberg'... Volgens mij een bug, ergens.

Verwijderd

Ik ben met een B2 onder het zand geland.
Das pas stealth :+

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Nou hebben we een aparte topic voor allerlei dingen voor FS2002, vraagt er niemand hier iets over :) Misschien moeten we het even in de andere topics zetten, dat deze hiervoor bedoeld is :?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Ik heb heel vaak, te vaak dat mijn kist onder de grond terecht komt en dan nieteens crasht |:(
Pas als je tegen een gebouw of een ander vliegtuig aankomt krijg je die melding dat je gecrash bent.

• ND863

ND863

Dat is denk ik een typische FS2002 bug. Vlieg je met een ad-on vliegtuig of ad-on scenery?

Verwijderd

Ik vlieg ook met add-ons, maar toen ik nog een 'verse' FS2002 had, had ik die bug ook :( Dus het zal inderdaad een typische FS2002 bug zijn. Hopelijk komen ze snel met een patch ;)

• ND863

ND863

Die ad-ons, is dat scenery ad-on? Als die scenery voor FS2000 is, dan is het een algemeen probleem, kijk maar in het screenshot topic. Daar kun je genoeg plaatjes vinden dat vliegtuigen bij het landen met hun neuswiel door de grond heen gaan. :? :? :? Maar het kan ook iets anders zijn zoals : een verkeerde regel in je scenery.cfg ofzo.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-02 01:31

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op zaterdag 05 januari 2002 16:48 schreef Racetows het volgende:
Ik heb heel vaak, te vaak dat mijn kist onder de grond terecht komt en dan nieteens crasht |:(
Pas als je tegen een gebouw of een ander vliegtuig aankomt krijg je die melding dat je gecrash bent.
Komt dat niet doordat je "realism" op low staat?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• ND863

ND863

dat kan ook een/de oorzaak zijn, maar bij mij had ik heel lang realism op LOW staan, maar ik ben nog nooit "ondergrond" gevlogen.

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

't Probleem zit 'm feitelijk in de elevation data van de scenery meshes - of beter gezegd in de manier waarop die geinterpreteerd worden door de FS2K2 engine. In deze versie van FS zijn een aantal dingen gewijzigd (t.o.v. z'n voorganger) waardoor sommige addons last krijgen van dit soort bugs.

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 01:04 schreef Delphi32 het volgende:
Omdat de screenshot topics nogal lang worden (mooie plaatjes!) en ik toch graag de meest idiote dingen wilde verzamelen die men tijdens het vliegen meemaakt!

[..]
Jah dat hebbik ook altijd! Toen ik op Charles-de-Gaulle ging landen bijvoorbeeld

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 17:03 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Komt dat niet doordat je "realism" op low staat?
Niet op low, maar ook niet op max, dus ik zal binnenkort even proberen of het helpt als ik het op max zet.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:01
Op vrijdag 04 januari 2002 08:50 schreef biobak het volgende:
ILS werkt niet bij een van de runway's van Miami intl (KMIA). Ik geloof rwy 3 of 33 ofzo. Dat is de enige bug die ik tegengekomen ben. Die van Soesterberg Approach komt me ook bekend voor.
Klopt, dat was jij idd, runway 30 dacht ik :) Iedereen ging op 27L ofzo landen, maar biobak moest weer op 30 landen :P
Pagina: 1