Toon posts:

making of: glowpad

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal... ik heb zojuist een plaatje gezien van een glowPad :9~, kan iemand me daar misschien info over geven, over welke materialen ik nodig heb?
alvast bedankt

Verwijderd

isda zo'n dingetje waarbij de randen oplichten ofzo?
of denk ik nu ah verkeerde? :)

Verwijderd

kheb het al, googlen deed wonderen:
http://hw.metku.net/glowpad/index_eng.html

khad dus wel het goede in mijn hoofd :)

suc6 met het maken ervan, lijkt me errug kewl! :)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[topic=362825/1/25]

:)

39

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat had ik ook al gelezen, maar al die engelse termen... >:) ik heb liever advies van iemand die het meerdere keren gemaakt heeft en iemand die er verstand van heeft...
of ben ik nu teveel vragend ???

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 01:01 schreef Daedalus18 het volgende:
ja, dat had ik ook al gelezen, maar al die engelse termen... >:) ik heb liever advies van iemand die het meerdere keren gemaakt heeft en iemand die er verstand van heeft...
plaatjes die er staan lijken mij duidelijk, ik zou het zo na kunnen maken vanaf het plaatje zonder de tekst gelezen te hebben :)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op vrijdag 04 januari 2002 01:01 schreef Daedalus18 het volgende:
Tja zoveel mensen zijn er niet die er al meerdere hebben gemaakt, en in [topic=362825/1/25] wordt duidelijk genoeg uitgelegd over het hoe en wat.
En in die topic kun je rustig je vragen stellen en hoeft er geen extra topic voor worden geopend.

39

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 11:31
Zie dat topic wat hierboven wordt gegeven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.