Toon posts:

C&C : Tiberian Sun

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie of Wie kan mij vertellen hoe ik ongelimiteerd money >:) krijg in Tiberian Sun!

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 18:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ongelimineerd weet ik niet maar je kan wel een unit veranderaar downloaden en dan de prijs naar beneden draaien (naam ben ik kwijt) Ik geloof dat ie finalsun hete gewoon ff zoeken bij www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een trainer dl-en, maar links naar een site waar die staan mogen hier niet en ga mij ook geen mail sturen waar ze staan want ik weet het niet :)

/e hmm, megagames ofzo kan dus wel, maar de sites waar de trainers vaak bij het spel staan mogen hier dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check anders deze: http://tiberiansun.pagina.nl
[extra]
Dit is een site waar alemaal info staat naat TS (dus niet specifiek trainers als dit niet mag haal maar weg).
[/extra]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Rules.ini downloaden van www.avault.com ofzo. Kan je alles in de game aanpassen. Sterkte van voertuigen, soort wapens, hoe veel het kost enz. Ook staat er in het begin RefundPercent ofzoiets en staat er =50% achter wat betekent dat je 50% terug krijgt van wat je betaalt hebt voor een gebouw. Nou zet je er dus 1000000% neer krijg je dus genoeg geld om meer te gebouwen te maken en weer te verkopen.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rules.ini is oud , TibEd is nieuw :D

zelfde eigelek als de rules.ini , maar dan met een programmaatje , dus ietsjes makkeleker , en ondersteunt ook RA2 , en Emperor.

www.tibed.net (weet niet zeker , anders zoek ff met google naar het programma TibEd met extra keyword als red alert ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Ken ook zo'n prog: Universal Game Editor kan je de hele game veranderen enzo. Alleen moet je met hexadecimale codes werken. Ben je nog wel ff bezig zou ik zeggen.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:52
Stelletje watjes man. Je gaat toch niet cheaten in TS?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Hij was al zo makkelijk! Zucht...

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hij was veeeeeel te makkelijk...en wie begint er nou met TS???? Online okay..da kan nog, maar daar mag je nie cheaten, alhoewel niemand zich daaraan houdt tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:32

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Gewoon veel harvesters bouwen.. Heb je zo unlimited money :)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 13:28

Da_RoNiN

Oclama?

(C&C tiberian zon , das een dieptepunt in de hele C&C reeks !
Verban dit spel ! weg ermee ! Bagger!
Ga RA2 spelen.)

Trouwens ik dacht dat er op cheaterguilde money cheats stonden voor Tiberian Sun :)

Kenners weten waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Waarom vind iedereen dat spel zo kut? Het is vrij gemakkelijk, maar vind het best een koel spel, en de filmpjes zijn echt veel stoerder dan die stomme commedy characters van RA2 :(

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_RoNiN
  • Laatst online: 15-09 13:28

Da_RoNiN

Oclama?

Op zaterdag 05 januari 2002 16:57 schreef DarkX het volgende:
Waarom vind iedereen dat spel zo kut? Het is vrij gemakkelijk, maar vind het best een koel spel, en de filmpjes zijn echt veel stoerder dan die stomme commedy characters van RA2 :(
De gameplay is slecht , het duurt erg lang voordat je een leger op de been hebt en alles draait zo sloom.
Ok RA2 ziet er een beetje cartoon achtig uit maar de gameplay is stukken beter. Het draait veel sneller kortom een Speelbaar.

Kenners weten waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:52
RA 2 ziet er beter uit.. euh ja duh dat is logisch natuurlijk het is spel dat later is uitgekomen..

TS vind ik ook nog wel meevallen ondanks dat het makkelijk is ik heb persoonlijk ook nooit gesnopen waarom er zoveel negatieve reacties op gekomen zijn. En hoezo langzaam een leger op de been? moet je ook door bouwen :D

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb ook heel erg "geprobeerd om hem leuk te vinden", maar het had gewoon niet de goede feel. Ik vond aleen red alert 1 leuk van de hele serie.. (aftermath en counterstrike vond ik ook nix..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
geen id

je hebt voor TS echt geen cheats nodig.

moet makkelijk zo kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TS is een masterlijk spel.......ik heb het 1,5 jaar online gespeeld en het is echt gaaf........en hoezo nie snel een leger op de been? ik kon/kan sommige mensen binnen 5 minuten killen.....gewoon een beetje rushen. TS moet je nie afzeiken.....zeik dan RA2 af......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, zinloos oeverloos gelul over TS en RA2, daar kan ik ook aan meedoen.

allebij schijt hoera voor quake. nou, allemaal klaar? gaan we die jongen nog helpen verder? nee?

*volgende topic dan maar*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:30

L0g0ff

omg

Gebruik een hex editor en pas je save game aan >:)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Op zaterdag 05 januari 2002 17:02 schreef Da_RoNiN het volgende:

[..]

De gameplay is slecht , het duurt erg lang voordat je een leger op de been hebt en alles draait zo sloom.
Ok RA2 ziet er een beetje cartoon achtig uit maar de gameplay is stukken beter. Het draait veel sneller kortom een Speelbaar.
Ik vond het juist prettig, dat tankrushen ligt me niet zo. TS vind ik iets tactischer, NOD en GDI verschillen veel sterker dan soviet en allies, en hebben ook heel andere tactieken nodig. En slechte gameplay? Mja, ik vin het koel, ik denk dat dat vrij smaakgevoelig is. En snel = speelbaar is meer een mening dan een feit vind ik...
De SFEER van TS is daarbij echt meesterlijk, dat level dat je als GDI die crashsite moet verdedigen in een ion storm is echt cinematisch qua gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Op zondag 06 januari 2002 21:13 schreef KnetterGek het volgende:
ok, zinloos oeverloos gelul over TS en RA2, daar kan ik ook aan meedoen.

allebij schijt hoera voor quake. nou, allemaal klaar? gaan we die jongen nog helpen verder? nee?

*volgende topic dan maar*
Bah, hersenloos schietwerk >:) :P

Pagina: 1