Wie of Wie kan mij vertellen hoe ik ongelimiteerd money
krijg in Tiberian Sun!
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Verwijderd
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Kenners weten waarom
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
De gameplay is slecht , het duurt erg lang voordat je een leger op de been hebt en alles draait zo sloom.Op zaterdag 05 januari 2002 16:57 schreef DarkX het volgende:
Waarom vind iedereen dat spel zo kut? Het is vrij gemakkelijk, maar vind het best een koel spel, en de filmpjes zijn echt veel stoerder dan die stomme commedy characters van RA2
Kenners weten waarom
Verwijderd
Verwijderd
Ik vond het juist prettig, dat tankrushen ligt me niet zo. TS vind ik iets tactischer, NOD en GDI verschillen veel sterker dan soviet en allies, en hebben ook heel andere tactieken nodig. En slechte gameplay? Mja, ik vin het koel, ik denk dat dat vrij smaakgevoelig is. En snel = speelbaar is meer een mening dan een feit vind ik...Op zaterdag 05 januari 2002 17:02 schreef Da_RoNiN het volgende:
[..]
De gameplay is slecht , het duurt erg lang voordat je een leger op de been hebt en alles draait zo sloom.
Ok RA2 ziet er een beetje cartoon achtig uit maar de gameplay is stukken beter. Het draait veel sneller kortom een Speelbaar.
Bah, hersenloos schietwerkOp zondag 06 januari 2002 21:13 schreef KnetterGek het volgende:
ok, zinloos oeverloos gelul over TS en RA2, daar kan ik ook aan meedoen.
allebij schijt hoera voor quake. nou, allemaal klaar? gaan we die jongen nog helpen verder? nee?
*volgende topic dan maar*
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq