Toon posts:

TerraTec nieuw, werkt niet ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay, ik was het gedoe met mijn on-board geluidskaart helemaal zat, dus heb ik een TerraTec 512i gehaald. Installatie ging allemaal goed dus ik d8... lekker genieten van het monsterlijke geluidje wat er in zat.

Maar nu hoor ik nix ?? Als ik het geluid errug zacht heb staan hoor ik wel wat muziek, maar zodra ik het harder zet alleen maar gekraak en getik. Nu had ik dit zelfde probleem met mijn onboardgeluidskaart....

Zit er misschien iets van draadbreuk in mijn speakers (JBL Pro speakers :7 ) of is het iets anders...

Verwijderd

Zijn dat computerspeakers of hangt er een versterker tussen??

Indien versterker:: niet per ongeluk de phono input gebruikt?? Dat werkt namelijk niet...

Verwijderd

on board sound uitgeschakeld? :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er geen versterker tussen hangen dus dat kan het niet zijn.

Ik heb in Systeembeheer de andere (onboardgeluidskaart (ESS) uitgeschakeld. Moet dit in de BIOS / op het moederbord ook gedaan worden ???

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Op vrijdag 04 januari 2002 01:24 schreef Leonstyle het volgende:

Ik heb in Systeembeheer de andere (onboardgeluidskaart (ESS) uitgeschakeld. Moet dit in de BIOS / op het moederbord ook gedaan worden ???
Lijkt me in ieder geval wel een punt om de "problem solving" mee te beginnen... :)

Verwijderd

Heb je een versterker in de speakers ? dat er stroom opzit enzow ? :+

Anders moet je ff op het geluidskaartje kijken dr zit volgens mij een jumper op om een soort versterker ofsow aan te zetten.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Op vrijdag 04 januari 2002 01:24 schreef Leonstyle het volgende:

Ik zou het in de BIOS ook even uitzetten ja :)

I love watercooling

Pagina: 1