Toon posts:

hoeveel geheugen nodig voor brander.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een celeron 700A staan met 64 mb intern, en een 16 x brander. het branden gaat elke keer fout, alles blijft dan hangen. ook het veranderen ide configuraties helpt niet. de vraag is kan dit liggen aan de magere 64 mb intern die er maar in zit? thnx in forward.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Nope, ik heb nog gebrand met 32 meg ram in een p100.
Kijk eerder naar de gebruikte software

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 14:27

siemenz

Koetje

Download ff op de site burn proof addware

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 13:08

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Het geheugen moet het eigenlijk wel kunnen trekken. Mits je niet teveel applicaties actief hebt. Geef eens wat meer info over dat branden? wat brand je, watvoor meldingen worden er gegeven?

/dev/null

Verwijderd

Ik kan je geen antwoord geven maar er 128 MB bijprikken kost niets en zal ten alle tijden een performance verbetering van je pc geven en kost haast niets.

Verwijderd

Een PC mag nooit, maar dan ook nooit hangen, zeker niet door te weinig geheugen, 64MB is IMO ook genoeg om te branden, zeker als je Burnproof hebt(meeste 16x branders)

Verwijderd

Topicstarter
het is een lite-on 16x10 burnproof, en ik brand gewoon een audio cd met clonecd, vanaf de hd, en ook vanaf de cdspeler wil niet, hij hangt dan bij de 25%, en het hele systeem zit dan muurvast.

(ook met nero gaat het niet)

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:30

Super_ik

haklust!

kep ook nog wel s gebrant @ 16 speed, met maar 16 mb geheuge op een 233

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Hij kan hoogstens je buffer leegtrekken en dan even wachten met branden. Maar hangen dat mag niet gebeuren. Ook al eens Nero (icm Wizard) ofzo gebruikt ?

Verwijderd

Windows al volledig opnieuw geinstalleerd met verse IDE-drivers voor je moederbord?

Verwijderd

Hier op m'n werk hebben we een LiteOn 16x brander in een P2 350 met 128mb geheugen, die heeft altijd als een gek gebrand tot dat de hd vol begon te worden.
Dit zou dus een oorzaak kunnen zijn van jouw probleem.
Je moet ook even kijken hoeveel geheugen er al wordt gebruikt door andere processen wanneer je aan het branden bent.
Onder normale onstandigheden is 64mb voldoende maar als er een zooi processen in de achtergrond meedraaien blijft er weinig van over en dat kan het branden behoorlijk lastig maken.

Verwijderd

Topicstarter
ok.. thnx, ik ga morgen ff wat van deze suggesties proberen, en ander es xp erop gooien, kijken wat ie dan doet. :p

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ik heb wel een keer met een pentium 100 met 16mb een cd gefikt (dan wel 2 speed ;) sneller ging ie niet >:))

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 13:08

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

gebruik je DMA?

/dev/null

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
dat zal waarschijnlijk bij minimum systeemvereisten staan toch :?

het is gewoon per brander verschillend

- snelheid van brander
- buffergrootte
- buffer underrun protectie

zijn allemaal dingen die meewegen

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Pagina: 1