Ik zoek een multiplayer bot zodat ik thuis kan oefenen. Met mijn huidige verbinding kan ik nog net FIFA 2002 online spelen, maar CS en RTCW gaat al wat minder. Weet iemand een bot voor dit kontschoppende spel, maar dan de meerspeleroptie ?

Het kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij bestaan er geen bots voor RTCW.Op vrijdag 04 januari 2002 00:06 schreef -D-Jay- het volgende:
Ik zoek een multiplayer bot zodat ik thuis kan oefenen. Met mijn huidige verbinding kan ik nog net FIFA 2002 online spelen, maar CS en RTCW gaat al wat minder. Weet iemand een bot voor dit kontschoppende spel, maar dan de meerspeleroptie ?
Correct me if i'm wrong
Verwijderd
            Wat je wel kan doen is je eigen icon maken ipv die van mij te jatten 
Of je hebt heeeel toevallig uit precies hetzelfde plaatje, precies hetzelfde hoekje geknipt!

Of je hebt heeeel toevallig uit precies hetzelfde plaatje, precies hetzelfde hoekje geknipt!
            Zal waarschijnlijk (hopelijk), net als bij CS, gewoon weer BOTS gemaakt worden. Werkt met quake engine dus lijkt me dat het best te doen is.

There is no magic.
ja sorry ik zoek het niet om zelf een icon te makenOp vrijdag 04 januari 2002 14:27 schreef Mries! het volgende:
Wat je wel kan doen is je eigen icon maken ipv die van mij te jatten
maar ik zal zo eens aan de slag gaan
sorry sorry sorry
1. Ik hoorde afgelopen week dat er wel op dit moment een BOT Pack uit is.... Don't ask where (ik zoek nog...Op vrijdag 04 januari 2002 00:06 schreef -D-Jay- het volgende:
2. Ik heb een 56k verbinding..en een ping van tussen de 80 en 400... Tussen deze 2 pings speel ik continue, zonder probs...
('t is alleen lastig als de servers een min. ping hebben staan, da's jammer...
            is iemand (met meer verstand van code danwel modden) al op het geniale besef gekomen dat RTCW op dezelfde engine draait als QuakeIII Arena? En dat in q3a WEL bots zitten? 
Is er geen mogelijkheid die RTCW-q3a-engine te tweaken, en zo toch met bots te kunnen spelen...????

Is er geen mogelijkheid die RTCW-q3a-engine te tweaken, en zo toch met bots te kunnen spelen...????
Launching containers into space
Als het goed is komt er binnenkort een Expansion-pack uit met bots. Even afwachten dus nogWhieee schreef op 04 september 2002 @ 22:05:
is iemand (met meer verstand van code danwel modden) al op het geniale besef gekomen dat RTCW op dezelfde engine draait als QuakeIII Arena? En dat in q3a WEL bots zitten?
SM-melding alleen is voldoende hoor, je hoeft dit niet ook nog eens in het topic zelf te vermelden (zeker als je verder niets ontopics te melden hebt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()