BG2 MP - Geen protocols ?

Pagina: 1
Acties:

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

Topicstarter
Het zit zo, ik wilde vanavond even een spelletje Multiplayer Baldurs Gate spelen met een vriend van me. Ik geinstalleerd, geen probleem. Hij geinstalleerd, geen probleem. Hij is altijd server maar bij het starten van het spel vond ie iets vreemds. Hij kon alleen serial connection aanklikken, dus geen van de andere protocollen als tcp/ip.

Hij heeft 2 netwerkkaarten, 1 van de ADSL en 1 van zijn Lan. Alle protocollen zijn geinstalleerd (volgens hem)voor beide netwerkkaarten. Hij heeft w2k prof en zijn comp valt binnen de specs.

Het nadeel is dat we dus vrij ver uit elkaar zitten en ik niet "even" op en neer ga.. weet iemand een manier om dit eenvoudig op te lossen.

Verwijderd

Moet je even in DXDiag kijken en dan bij netwerk, misschien dat die daar een fout aangeeft had ik namelijk ook met Total Annihilation. Kan je misschien zien aan welk protocol het ligt en die dan gewoon weer opnieuw instaleren! :)

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-02 19:46

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Volgens mij was/is daar een patch voor, BG2 heeft er 2, een directX patch (die volgens mij jouw probleem oplost) en een "gewone" patch.

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-02 19:46

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

ff gezocht bij www.planetbaldursgate.com maar ik zie nu nog maar één patch staan. Kan sowieso geen kwaad om te installeren. (als je Throne of Bhaal ook hebt, moet je DIE patch gebruiken dus)

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!