Toon posts:

canal +

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een decoder voor canal + ,welke ik op de tv aansluit. Graag zou ik echter ook op de pc dit kunnen ontvangen. (ik heb natuurlijk een tv kaart, studio pv tv)
Is dit mogelijk of werkt deze decoder (en mag dit) maar op 1 toestel ?

Verwijderd

splitterje op de uitgang van je cablecryptdecoder (het liefst een met versterker), en dan lekker kijken :)

Verwijderd

Kan gewoon ofcuz

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Als het een decoder is die gewoon tussen de coax zit kan je het gewoon splitten, met een decoder via scart lukt dit niet.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:19

vinnie1908

Appel != peer

Kan je ook nog een progje gebruiken voor bij je TV kaart. Dan kan het toch ook.....is al een oud verhaal maar kan dit nog steeds?

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 23:48 schreef vinnie1908 het volgende:
Kan je ook nog een progje gebruiken voor bij je TV kaart. Dan kan het toch ook.....is al een oud verhaal maar kan dit nog steeds?
geen beeld EN geluid, het gaatt dus voor de helft :)

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Op donderdag 03 januari 2002 23:49 schreef MREn het volgende:

[..]

geen beeld EN geluid, het gaatt dus voor de helft :)
Wel beeld geen geluid was het toch?

Tenzij je satelliet hebt natuurlijk....

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 03 januari 2002 23:48 schreef vinnie1908 het volgende:
Kan vast, maar mag niet en wil ik niet op het forum hebben :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

bonzz.netninja

Niente baffi

jeps, alleen beeld en nouwelijks geluid, maarja, wie wil er nou geluid bij de canal+ na 01:00 uur films ;)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Mag ik even opmerken dat splitten via de scart wel degelijk kan! ga naar de electronicaboer op het hoekje en vraag hem naar een zogeheten: "Scart-kabel-splitter-kabbeltje-om-canal-+-op-de-PC-te-kunnen-kijken".
ALs je dan de goeie koopt dan zit er zo'n composite stekkertje aan het uiteinde van die scart en die kan(bij mij tenminste) in me tv kaart worden gepropt :D
Pagina: 1