Mjah, is er dus een manier om de ruimte van je hd te vergroten? Ik bedoel dus een schijf van 5 giga naar 5,5 giga ofzo te brengen ...
Comprimeren... maar dan wordt je schijf langzamer.. niet aan te raden dus
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Goeie oude tijd... DoubleSpace ofzow...
Verwijderd
dat werkt dus niet meer met fat32Op donderdag 03 januari 2002 23:16 schreef sdomburg het volgende:
Goeie oude tijd... DoubleSpace ofzow...
ik gebruikte wel eens stakker of stekker was voor dos. je kon aanzienlijk meer kwijt op je schijf..
Instellen dat je HD groter is in de bios en m dan met een dom proggie low-levellen. zo kon je vroeger van een 1.2gig een 1.6 maken...
Ik weet niet of dat tegenwoordig nog kan..
Ik weet niet of dat tegenwoordig nog kan..
NTFS en en dan Comprimeren aanzetten
passen er meer files op
of gewoon DriveSpace zit nog onder Win98 werk jammer genoeg alleem met Fat16 ja
passen er meer files op
of gewoon DriveSpace zit nog onder Win98 werk jammer genoeg alleem met Fat16 ja
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Verwijderd
in windows xp kan je bestanden comprimeren, hij wordt er niet langzamer op en je houd nog ruimte over ook
is aan te raden,kheb het ook gedaan, al heb ik nog 20 gb te besteden
is aan te raden,kheb het ook gedaan, al heb ik nog 20 gb te besteden
je mp3 directory zippen ?
open de zip, dubbelklik op de mp3 die je wilt horen, werkt dus net als windoze explorer (met winzip 8.x dan...). mp3's kunnen met een beetje mazzel tot 30% compressed worden, scheelt best wat op 1gig aan mp3's...
open de zip, dubbelklik op de mp3 die je wilt horen, werkt dus net als windoze explorer (met winzip 8.x dan...). mp3's kunnen met een beetje mazzel tot 30% compressed worden, scheelt best wat op 1gig aan mp3's...
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
GeintjeOp donderdag 03 januari 2002 23:39 schreef Mad-Cow het volgende:
je mp3 directory zippen ?
Als je wil comprimeren, neem dan je meuk word bestanden oid
Verwijderd
iedereen zegt wel; "dingen deleten" of "dingen zippen etc"
maar hij wil niet dat er staat "3 gig vrij vd 5" maar hij wil dat er staat "3 gig vrij vd 5.5"
dus hij wil zijn schijf echt overclocken zodat 'ie echt groter wordt, dan gaan we dus niet overclocken, maar modderen
onmogelijk dus
maar hij wil niet dat er staat "3 gig vrij vd 5" maar hij wil dat er staat "3 gig vrij vd 5.5"
dus hij wil zijn schijf echt overclocken zodat 'ie echt groter wordt, dan gaan we dus niet overclocken, maar modderen
onmogelijk dus
Sluit ik me volkomen bij aan, dat gaat tegenwoordig niet meer lukken... Doublespace was geniaal destijds... Zucht
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
[lol modus]
haal je HD open, en sla van binnenuit deuken in de behuizing...
dan heb je meer ruimte in je HD, dus kun je er meer bitjes in kwijt!
[/lol modus]
wat doet dit eigenlijk in OCM?
haal je HD open, en sla van binnenuit deuken in de behuizing...
dan heb je meer ruimte in je HD, dus kun je er meer bitjes in kwijt!
[/lol modus]
wat doet dit eigenlijk in OCM?
Gewoon een nieuwe HD kopen
WTF! Hebben we nu alweer koffiepauze!?
Hmm.. Vroeger was het met sommige typen nog wel mogelijk om gewoon een besturings-chippie te wisselen.. (nog ooit van een 40GB scsi een 80GB schijf gemaakt!)
Toen maakten ze nog hele series dezelfde schijven die op 1 controller na hetzelfde waren..
Maargoed, ik denk dat het tegenwoordig niet meer echt mogelijk is..
Toen maakten ze nog hele series dezelfde schijven die op 1 controller na hetzelfde waren..
Maargoed, ik denk dat het tegenwoordig niet meer echt mogelijk is..
Verwijderd
Doublespace geniaal ? Whahahahahaha totdat je iets anders met je schijf wilde gaan doenOp vrijdag 04 januari 2002 04:03 schreef VageGast het volgende:
Sluit ik me volkomen bij aan, dat gaat tegenwoordig niet meer lukken... Doublespace was geniaal destijds... Zucht
De attribute 'Compress' in je NTFS filesystem aanvinken, en klaar is kees. Toch?!Op vrijdag 04 januari 2002 04:03 schreef VageGast het volgende:
De schijf zelf wordt niet groter, maar de bestanden zelf wel kleiner. --> Meer vrije ruimte.
Siditamentis astuentis pactum.
Wat kun je anders doen met een HD dan er data opslaan dan¿Op vrijdag 04 januari 2002 16:09 schreef Courage het volgende:
[..]
Doublespace geniaal ? Whahahahahaha totdat je iets anders met je schijf wilde gaan doen
Als hamer gebruiken¿
De platters als onderzetter gebruiken¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik heb wel is een quantum 5,1 schijf gezien, en daar op stonden de instellingen voor in de bios voor de 5,1 schijf en ook voor 10,2. Als je nou de instellingen van 10,2 in je bios gooit en dan de schijf lowlevel formateert, hou je dan geen 10,2 Gig schijf over?? Ik heb het toen niet gedaan want het was niet mijn schijf
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()