Toon posts:

telefoneren met de computer lukt niet.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Via het adresboek kan ik niet naar buiten bellen. Wel ingegeven dat de computer een 0 moet kiezen voor de buitenlijn lokaal en interlokaal, maar de comp gebruikt deze 0 niet. Bij handmatige invoer met de extra 0 werkt alles goed

Wie helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:35

GaMbiNo

1337

draait ie het nummer niet te snel?

Als ik 0058 blaat opgeef gaat ie ook fout maar als ik 0,058 blaat doe lukt het hier wel

Door die komma ertussen te zetten, houdt ie een korte pauze tussen de twee nullen, iets wat sommige langzame huiscentrales nodig hebben om over te schakelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 23:08 schreef GaMbiNo het volgende:
draait ie het nummer niet te snel?

Als ik 0058 blaat opgeef gaat ie ook fout maar als ik 0,058 blaat doe lukt het hier wel

Door die komma ertussen te zetten, houdt ie een korte pauze tussen de twee nullen, iets wat sommige langzame huiscentrales nodig hebben om over te schakelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
een komma helpt niet. Als ik handmatig een 0 voor het nummer kies gaat het wel gewoon goed. Hij houd gewoon geen rekening met de opgegeven 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Kies-opties/regels uitschakelen en handmatig het juiste nummer ingeven.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/helpdesk/kiesregels.jpg

Kies-opties/regels gebruik ik dus echt nooit.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 00:09 schreef BackSlash32 het volgende:
Kies-opties/regels uitschakelen en handmatig het juiste nummer ingeven.

[afbeelding]

Kies-opties/regels gebruik ik dus echt nooit.
Handmatige invoer werkt prima, maar ik wil juist vanuit het adresboek kunnen bellen. Hij "draait" het nummer ook wel maar houdt geen rekening met de ingegeven 0 voor buitenlijn.
Pagina: 1