OKee, mijn PC reboot dus soms automatisch. Gewoon als ik aan het internetten of gamen ben, BATS!! reboot, krijg je de hele POST weer, ik hoor me hd weer op toeren komen. En hij boot weer normaal. Nu las ik (met de search knop) dat het nog wel eens aan de VCore kon liggen, dieis nu bij mij 1.83 volt (athlon tbird 1400MHz). Ik wilde hem iets omhoog zetten dus kijk ik bij frequenty en voltage control in de bios, kan ik daar gewoon helemaal noppes instellen aan voltage, bij me MSI bordjes is dat no problem, maar bij mijn geweldige overklokkers epox mobo ineens niet, hoe kan dat nou weer dan. of is het een of andere jumper op het mobo zelf (bedenk ik me net). Maar goed, met mijn cpu temps enzo is nix an de hand (51 graden gemiddeld CPU) shutdowntemp staat op 65 graden in de bios. Mijn voeding (aopen low noise 300W uit aopen HQ08) geeft de hele tijd zo rond de 5V = 5.08, 12V = 12.50 ongeveer de hele tijd, afgelezen uit macpower digitaldoc 5 hangen btw nog geen fans aan) Als me pc in screensaver gaat gaat me digidoc wel piepen en knipperen de voedingsvoltages (onregelmatig trouwens, dan wel piepen, dan weer niet piepen, betekent mischien dat voeding instabiel is in screensavermode?)
iemand een ID hoe die reboots komen?
Ik draai winXP pro (overigens zeer tevreden daarover, maar explorer crashed heel erg vaak vind ik)
alvast ontiegelijk bedankt.
iemand een ID hoe die reboots komen?
Ik draai winXP pro (overigens zeer tevreden daarover, maar explorer crashed heel erg vaak vind ik)
alvast ontiegelijk bedankt.
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem