De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
heb je een cam? zou de boel wat duidelijker maken. <aar ik denk dat het van die potnageltjes zijn.
/dev/null
nee, geen cam.
wel een scanner, maar geen polaroid, dus op foto's kun je nog wel een tijdje wachten
potnageltjes, hoe krijg ik die eruit?
t zijn echt gewoon kleine ijzeren pinnetjes die in de 4 hoeken zitten alsof het schroefjes zouden zijn, maar ze hebben geen kop.
wel een scanner, maar geen polaroid, dus op foto's kun je nog wel een tijdje wachten
t zijn echt gewoon kleine ijzeren pinnetjes die in de 4 hoeken zitten alsof het schroefjes zouden zijn, maar ze hebben geen kop.
Verwijderd
voor die koelpasta moet je ff op www.arcticsilver.com kijken bij een aanbreng-how to... Die koeler? ik zou het niet weten
niet zomaar eraf trekken iig, dan heb je kans dat je hem chipped (kijk op TwistedHardware)
kan je er een mooie sleutelhanger van maken
kan je er een mooie sleutelhanger van maken
edit:
verkeerde URL
verkeerde URL
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Knippen gaat niet lukken denk ikOp donderdag 03 januari 2002 23:13 schreef GTOfire het volgende:
nee, geen cam.
uitboren met een superklein boertje met een accuboormnachine of dremel. Andere boormachines zijn uiteraard te zwaar om noakeurig te kunnen boren.
/dev/null
als ik het goed begrijp zijn het dus niet dingetjes die je los kunt draaien of klikken (leek het ook al nie op, maar toch)
dus ze moeten gewoon kapot om het los te halen?
en ik neem aan dat ik er daarna alsnog gewoon kleine schroefjes in kan pleuren als vervanging?
hmmm, ff die sites gecheckt. jezus, als ik zie wat je allemaal niet mag doen bij het aanbrengen van koelpasta denk ik nie dat ik dat zelf kan
ik heb nl zeer onstabiele handen en ik zou zeker wat vergeten.
toch kut, want als je het laat doen moet je weer bijbetalen
dus ze moeten gewoon kapot om het los te halen?
en ik neem aan dat ik er daarna alsnog gewoon kleine schroefjes in kan pleuren als vervanging?
hmmm, ff die sites gecheckt. jezus, als ik zie wat je allemaal niet mag doen bij het aanbrengen van koelpasta denk ik nie dat ik dat zelf kan
toch kut, want als je het laat doen moet je weer bijbetalen
Zit tussen 2 klemmen zeker 
Gewoon klemmen opzei drukken.
Gewoon klemmen opzei drukken.
Pagina: 1