Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
valt eigenlijk in het zelfde straatje als:
[topic=361450/1/25]
Je site overal aanmelden.
Opvallen qua inhoud, dan komen mensen terug.
Geduld.
Maar ik denk dat er wel heel veel webloggers zijn.
[topic=361450/1/25]
Je site overal aanmelden.
Opvallen qua inhoud, dan komen mensen terug.
Geduld.
Maar ik denk dat er wel heel veel webloggers zijn.
Zulke promotie-dingen weet ik wel, maar zijn er geen bepaalde richtlijnen voor een weblog? Of is de 'markt' al verzadigd wat weblogs betreft?
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Volgens mij het meest handige dat je gewoon vriendjes bent met andere weblogs en ipv kopieert wat toevoegt.
Verwijderd
Richtlijnen? Als die er al zijn, zou je deze juist aan je laars moeten lappen om met een heel nieuw en origineel concept te komenOp donderdag 03 januari 2002 22:53 schreef ImPrEzA het volgende:
Zulke promotie-dingen weet ik wel, maar zijn er geen bepaalde richtlijnen voor een weblog? Of is de 'markt' al verzadigd wat weblogs betreft?
ik houdt nu ruim 2 jaar een weblog bij en zit op iets van 20 hits per dag; ik weet niet precies wat je wilt ermee, maar een weblog voor mij is meer een plek waar ik naar terug kan keren als ik iets zoek wat ik gemaakt heb of als ik wil weten waar ik mee bezig ben geweest.
Ik denk dat een weblog (wat in mijn geval dus eigenlijk over mijn leven gaat) meer iets voor jezelf is dan voor anderen. Wel lezen een boel vrienden van me het ding als ze willen weten waarom ik mijn telefoon heb uitstaan
dus de eerste vraag is; wat wil je ermee? wil je nieuws brengen of wil je het voor jezelf houden. Als je veel hits wilt is het aan te raden om bij bijvoorbeeld weblog.com te gaan kijken daar kijken meerdere mensen naar elkaars weblog.
eerst de content, dan de bezoekers, zo werken die dingen nu eenmaal
vergeet niet dat "weblogs" als retecool (wat ik meer nieuwstrackers vind) een redelijke dosis tijd stoppen in hun research, dat moet je er dan wel voor over hebben.
Ik denk dat een weblog (wat in mijn geval dus eigenlijk over mijn leven gaat) meer iets voor jezelf is dan voor anderen. Wel lezen een boel vrienden van me het ding als ze willen weten waarom ik mijn telefoon heb uitstaan
dus de eerste vraag is; wat wil je ermee? wil je nieuws brengen of wil je het voor jezelf houden. Als je veel hits wilt is het aan te raden om bij bijvoorbeeld weblog.com te gaan kijken daar kijken meerdere mensen naar elkaars weblog.
eerst de content, dan de bezoekers, zo werken die dingen nu eenmaal
vergeet niet dat "weblogs" als retecool (wat ik meer nieuwstrackers vind) een redelijke dosis tijd stoppen in hun research, dat moet je er dan wel voor over hebben.
Stoer; Marduq
Idd, je moet gewoon in de weblog community zien te rollen, want de meeste grote loggers kennen elkaar,
|{ brrr }] |
We hebben nu ook een weblog.fok.nl hebben jullie hem al gezien 
Ik vind het een walgelijke site maar ja...
Misschien kunnen zei je ook wat handige tips geven
Wat in ieder geval handig is dat je een betere lay-out bedenkt dan die van weblog.fok.nl want dat nodigt in ieder geval niet uit om te lezen.
Ik vind het een walgelijke site maar ja...
Misschien kunnen zei je ook wat handige tips geven
Wat in ieder geval handig is dat je een betere lay-out bedenkt dan die van weblog.fok.nl want dat nodigt in ieder geval niet uit om te lezen.
Als je reet en consorten een beetje volgt dan weet je ook dat er een overschot aan weblogs is. Zoals Xan als wijs zei, wat wil je er mee?
En misschien, om niet van een koude kermis thuis te komen, zou je je kunnen afvragen wat jou weblog nog gaat toevoegen, of wordt het ook een copy paste site zoals zoveel logs?
Als je zoals Xan het over je eigen leven wil hebben, dan spreek je van een lifelog, ook daar zijn er genoeg van, maar wederom de vraag... wie zit er op jouw boodschappenlijstje te wachten?
Nico Dijkshoorn had daar laatst een mooi stuk over geschreven
http://www.webwereld.nl/column/02_03.phtml
En misschien, om niet van een koude kermis thuis te komen, zou je je kunnen afvragen wat jou weblog nog gaat toevoegen, of wordt het ook een copy paste site zoals zoveel logs?
Als je zoals Xan het over je eigen leven wil hebben, dan spreek je van een lifelog, ook daar zijn er genoeg van, maar wederom de vraag... wie zit er op jouw boodschappenlijstje te wachten?
Nico Dijkshoorn had daar laatst een mooi stuk over geschreven
http://www.webwereld.nl/column/02_03.phtml
Pagina: 1