Video- en audiomontage opleidingen

Pagina: 1
Acties:

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Ik weet niet of het in dit forum hoort, move het anders maar.

Ik studeer momenteel Journalistiek op HBO-niveau, maar vind het monteren van video-beelden en audio-opnames eigenlijk interessanter en leuker dan het journalistieke gedeelte (wat ik ook erg leuk vind).

Nu is mijn vraag of er ook HBO-opleidingen zijn die hier speciaal op gericht zijn.

Vorig jaar wilde ik eigenlijk Digital Media Design gaan studeren, omdat ik in mijn vrije tijd erg veel met grafisch ontwerp (voornamelijk i-net) bezig ben.

Zijn er op de HKU KMT-faculteit in Hilversum ook andere opleidingen die meer op montage gericht zijn? Als het kan in combinatie met grafisch ontwerpen...

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Helemaal niemand?

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

SAE rotterdam/amsterdam
wel particulier
uhmz.ik doe grafisch lyceum.maar ben er niet echt tervee over..die moet ik nog krijgen!

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat ligt er aan wat je wilt:

Wil je én video editten, én geluid editten én grafisch ontwerpen?

Multimedia design, oa te vinden in Enschede en Leeuwarden

Wil je óf video editten, óf geluid editten óf grafisch ontwerpen?

Oa HKU

:)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Hilversum dus, Kunstacedemie van Utrecht, informeer maar, ik denk dat dat is wat je zoek http://www.hku.nl

Stoer; Marduq

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Op zaterdag 05 januari 2002 01:32 schreef nelis het volgende:
Dat ligt er aan wat je wilt:

Wil je én video editten, én geluid editten én grafisch ontwerpen?

Multimedia design, oa te vinden in Enschede en Leeuwarden

Wil je óf video editten, óf geluid editten óf grafisch ontwerpen?

Oa HKU

:)
Ik wil idd het liefste een combinatie. Media Design in Enschede vind ik iets te technisch gericht (electrotechniek). HKU ken ik al, maar welke opleiding zou daar het meeste geschikt zijn? DMD iig niet lijkt me zo...

Pagina: 1