Mee eens.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
SG != onzin forum, dus kan ook niet gepostraced worden.
Boeien zeg, jeetje lekker belangerijk al die posts
HK == onzin postenOp donderdag 03 januari 2002 22:38 schreef hdd het volgende:
SG != onzin forum, dus kan ook niet gepostraced worden.
Maar ik ga hier niet alweer zo'n discussie beginnen, doei.
Allen techpost tellen lijkt me best logisch eigenlijk?Op donderdag 03 januari 2002 22:37 schreef Oord het volgende:
Logisch toch, zelfde als HK eigenlijk!
Of niet?
Beetje hypocriet he HK niet meer Tellen en SG wel
ja, want dan ben je stoer jonge.Op donderdag 03 januari 2002 22:39 schreef Pizzaman het volgende:
Boeien zeg, jeetje lekker belangerijk al die posts
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
HK == onzin idd.Op donderdag 03 januari 2002 22:39 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
HK == onzin posten
Was dan gewoon weggebleven.Maar ik ga hier niet alweer zo'n discussie beginnen, doei.
beter idee, schaf het tellen van posts gewoon helemaal af...
zijn we van een hoop gezeur af, (en ook de performance komt dit ten goede...)
A wise man's life is based around fuck you
Als dat gebeurt dan open ik een ander account en dan tel ik zelf m'n posts wel.Op donderdag 03 januari 2002 22:40 schreef zwelgje2 het volgende:
Yep, want voor al het serieuze werk heb je SG of de andere fora al.Op donderdag 03 januari 2002 22:39 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
HK == onzin posten
Ik snap echt niet waarom iedereen zich zo druk kan maken om die paar cijfertjes...
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
of mischien een systeem verzinnen waarop een user wordt 'gewaardeerd' op zijn reactie, (een rankingsysteem) dus de inhoud van zijn/haar posts.
mensen die onzin posten (en dus hier alleen maar komen om hun 'tellertje te spekken' vangen dan bot..
(probleem= extra modjes die punten moeten gaan geven op inhoud),
mensen die onzin posten (en dus hier alleen maar komen om hun 'tellertje te spekken' vangen dan bot..
Je aantal posts zijn belangrijk!Op donderdag 03 januari 2002 22:45 schreef bolk het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen zich zo druk kan maken om die paar cijfertjes...
volgens mij haal jij GoT en T.net door elkaarOp donderdag 03 januari 2002 22:45 schreef zwelgje2 het volgende:
of mischien een systeem verzinnen waarop een user wordt 'gewaardeerd' op zijn reactie, (een rankingsysteem) dus de inhoud van zijn/haar posts.
Ik zie het nut er ook niet zo van in, als iemand veel onzin post valt dat na een tijdje vanzelf wel op
leg dat dan eens uit.. waarom is het belangrijk om posts te hebben? waarom is het belangrijk 1, 2, 5 ,1000 k aan posts te hebben?Op donderdag 03 januari 2002 22:46 schreef hdd het volgende:
[..]
Je aantal posts zijn belangrijk!
Dat niet, maar waar ik wel voor ben is het afschaffen van die top 250 lijst.Op donderdag 03 januari 2002 22:40 schreef zwelgje2 het volgende:
Daar zie ik dus het nut niet van in, ik durf te wedden dat wanneer deze lijst er niet zou zijn dat users een stuk minder gaan posten in de HK om hun ratio + positie op deze lijst te verbeteren.
Amen.Op donderdag 03 januari 2002 22:47 schreef bolk het volgende:
[..]
leg dat dan eens uit.. waarom is het belangrijk om posts te hebben? waarom is het belangrijk 1, 2, 5 ,1000 k aan posts te hebben?
omdat sommigen onder ons zich 'beter' voelen als anderen met minder posts.... trieste zaak natuurlijk,Op donderdag 03 januari 2002 22:47 schreef bolk het volgende:
[..]
leg dat dan eens uit.. waarom is het belangrijk om posts te hebben? waarom is het belangrijk 1, 2, 5 ,1000 k aan posts te hebben?
Met 1000k posts word je niet als n00b gezien, mischien hoort dat wel niet zo, maar het is wel zo.Op donderdag 03 januari 2002 22:47 schreef bolk het volgende:
[..]
Hier loop al een mooi topic over heren....
En HDD moet niet dom doen, sorry hoor.
Mensen herkennen je heus wel hoor.. met of zonder posts..Op donderdag 03 januari 2002 22:50 schreef hdd het volgende:
[..]
Met 1000k posts word je niet als n00b gezien, mischien hoort dat wel niet zo, maar het is wel zo.
BiertjeOp donderdag 03 januari 2002 22:51 schreef LiquidSilver het volgende:
Hier loop al een mooi topic over heren....
er lopen nu al ZO fokking veel threads over die posts..
die van de HK gaan eraf die van SG niet...
die van de HK gaan eraf die van SG niet...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()