Toon posts:

RTCW wat vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de demo een paar keer gespeeld, maar was niet echt onder de indruk. Gisteren heb ik het samen met wat vrienden online gespeeld (de MPtest) en dan is het toch wel leuk als je het een beetje leert kennen :)
Het single player spel vind ik minder (een rip), maar dat vind ik van alle spellen.

Aangezien ik nog steeds 'goede' spellen koop, wil ik dit ook kopen. Op mijn werk verkopen ze hem voor F 120,- :(, ik krijg er wel 30% korting op maar dat is nog steeds redelijk veel.

Wat vinden jullie ervan, ik heb van mp alleen 'the beach' nog maar gespeeld. Loont de rest van het spel ook de moeite? (de mp maps etc).

En denken jullie dat dit een beetje een populair spel gaat worden, of zit ik volgende maand weer alleen op de servers (blijft een gok natuurlijk :) )

Zijn er al wat plannen voor modjes, her en der dat jullie zo weten?

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Ik zou hem als ik jou was zeker kopen. Ook de ander maps zijn vet, maar beach blijft toch mijn favoriet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het strand erg cool id :) als de rest van het spel ook zo is, dan ga ik dat nog vele uren/dagen/weken/maanden ect spele (online).
Ik begin quake op dit moment namelijk wat minder te vinden, alleen ra3 1vs1 vind ik nog leuk.

• inTIMidate
  • Laatst online: 05-11 19:04
zeker cool, je kunt nu ook cp doen sw dat zijn andere game types!

• urf
  • Niet online

urf

Wat houden die andere gametypes eigenlijk in? Heeft iemand toevallig een lijstje met de afko's en wat voor spel het dan is? Ik speel tot nu toe altijd wolfMP maar misschien zijn die anderen ook wel kewl.

Verwijderd

ja het is echt de moeite waard, ik vind em samen met red faction de beste shooter tot nu toe

Verwijderd

het is mijn favoriete spel
ik speel het elke dag wel en ik vind bijna alle maps leuk behalve submarine en generator die zuigen

Verwijderd

Topicstarter
Hij is toch gebouwd op de quake engine toch? Hij stuurt in ieder geval super lekker en ziet er in de allerhoogste details op 1024*768 ook lekker uit op mijn scherm :).

edit:

Morgen ga ik hem bestellen, ik was namelijk al bijna overtuigd toen ik deze thread opende. Ik kan hem voor 120,- -30% krijgen is 84,- (+/- 38 euro).

Is hij toevallig nog ergens goedkoper te krijgen?

• inTIMidate
  • Laatst online: 05-11 19:04
cp= is dat je 6 vlaggen moet veroveren op een map als axis de 6 heeft winnen die hebben allied ze alle 6 winnen zij

sw is gewoon mp maar dan wissel je steeds van side en moet je de tijd verbeteren waarmee de andere de objectives gehaald hebben

• urf
  • Niet online

urf

Op donderdag 03 januari 2002 22:52 schreef inTIMidate het volgende:
cp= is dat je 6 vlaggen moet veroveren op een map als axis de 6 heeft winnen die hebben allied ze alle 6 winnen zij

sw is gewoon mp maar dan wissel je steeds van side en moet je de tijd verbeteren waarmee de andere de objectives gehaald hebben
Dan ga ik CP maar is spelen. Klinkt wel leuk! Maar er was er toch nog 1? SP ofzo?
Pagina: 1