creditcard zonder ssh.....erg onveilig ?

Pagina: 1
Acties:

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:38
ej,

'k wilde een betaald domeintje reggen bij dot.tk, maar dat gaat dus alleen via crditcard...
Als het nou via SSL is, kan ik nogwel iemand strikken die z'n Creditcard wil "uitlenen" maar voor zover ik zie is het allemaal ZONDER ssl :(

Hoe zit dat momenteel met de veiligheid van een non-ssl verbinding ?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:53

Wokschotel

Op 6 wielen

Niet doen. Is gewoon niet veilig. Kun je niet faxen ofzo?

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
hebben ze wel SET?? das een ander protocol...... welke van de twee nu beter was weet ik zo 1,2,3 even niet meer...

anders zou je nog het risico kunnen nemen omdat je CC betalingen altijd terug kunt laten boeken (al zit daar ook een maar aan als je er erg onvoorzichtig mee bent geweest dacht ik maar ik heb het zelf 1 keer gedaan en dat ging zonder problemen...kostte me 1 telefoontje...)

suc6!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• Xandrios
Op donderdag 03 januari 2002 22:32 schreef rdgf het volgende:
Niet doen. Is gewoon niet veilig. Kun je niet faxen ofzo?
nop :'(
Op donderdag 03 januari 2002 22:33 schreef miel het volgende:
hebben ze wel SET?? das een ander protocol...... welke van de twee nu beter was weet ik zo 1,2,3 even niet meer...

anders zou je nog het risico kunnen nemen omdat je CC betalingen altijd terug kunt laten boeken (al zit daar ook een maar aan als je er erg onvoorzichtig mee bent geweest dacht ik maar ik heb het zelf 1 keer gedaan en dat ging zonder problemen...kostte me 1 telefoontje...)

suc6!
Kun je bij ELKE CC maatschappij alles kosteloos terugdraaien dan ?

Ik meende dat dat maar bij 1 was...visa ofzo ?

waar ligt overgins het gevaar van betalen zonder SSL ?
Zijn er mensen die voordurend jou internetverkeer aan het scannen zijn naar nummers ofzo ? :D

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Als je toch gaat betalen voor een domeintje zou je dan niet gewoon een .nl domein nemen?
(Die .tk domeintjes zijn nogal vaak down :))

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Xandrios
Op donderdag 03 januari 2002 22:59 schreef Marv het volgende:
Als je toch gaat betalen voor een domeintje zou je dan niet gewoon een .nl domein nemen?
(Die .tk domeintjes zijn nogal vaak down :))
de FREE accounts zijn down vaak down ja...maar de paid niet :) omdat je dan je eigen dns draait :)

En een .NL is geen optie....'k heb net een paar "leuke" domains kunnen reggen, die je bij .NL nietmeer kan reggen :D

britneyspears.tk etc *D

[edit]
binnenkoort heb ik mooi een eigen server @ 512upload ....en dan wil ik wel een mooi domeintje hebben he :)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op donderdag 03 januari 2002 23:03 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

de FREE accounts zijn down vaak down ja...maar de paid niet :) omdat je dan je eigen dns draait :)

En een .NL is geen optie....'k heb net een paar "leuke" domains kunnen reggen, die je bij .NL nietmeer kan reggen :D

britneyspears.tk etc *D

[edit]
binnenkoort heb ik mooi een eigen server @ 512upload ....en dan wil ik wel een mooi domeintje hebben he :)
Wist niet dat die paid tk'tjes niet zo vaak offline waren... toch wel leuk dan zo'n adresje... lees wel ff de kleine lettertjes... vind het nog steeds vaag dat .tk gedoe :P

Voor de rest: suc6 8-)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
bij mijn mastercard kun je gratis dingen terug halen...

binnen 30 dagen na afschrijving...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Pagina: 1