Ik krijg uit een bepaald verwerkingsprogramma bepaalde informatie en wil die in een Excel table stoppen, en evalueren. Het probleem is alleen dat het verwerkingsprogramma niet altijd even slimme gegevens aanlevert die ik dan niet meer door een Excel-template kan halen.
Het gaat hierbij om deze problemen:
- "7:12 hr" geeft het verwerkingsprogramma, maar daarmee kan niet gerekend worden en moet nu steeds handmatig worden aangepast naar "7:12".
- in sommige (niet alle!) cellen van kolommen staat "##:## % of time". kan dat "% of time" misschien verwijderd worden door een filter?
Dus kunnen deze conversie/vervangingen ook met functies worden gedaan?
Voor het geval het niet geheel duidelijk is, kan ik op verzoek (mail) een voorbeeld excel-bestand sturen waarmee het misschien duidelijk wordt.
Het gaat hierbij om deze problemen:
- "7:12 hr" geeft het verwerkingsprogramma, maar daarmee kan niet gerekend worden en moet nu steeds handmatig worden aangepast naar "7:12".
- in sommige (niet alle!) cellen van kolommen staat "##:## % of time". kan dat "% of time" misschien verwijderd worden door een filter?
Dus kunnen deze conversie/vervangingen ook met functies worden gedaan?
Voor het geval het niet geheel duidelijk is, kan ik op verzoek (mail) een voorbeeld excel-bestand sturen waarmee het misschien duidelijk wordt.