Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Verwijderd
Waarom zou je een form automatisch willen laten submitten als ik vragen mag? Ik snap het doel er niet helemaal van..
Verwijderd
omdat je dan achter de rug van de gebruiker iets kan doorzenden. Bvb browsergegevens ofzo.
volgens mij is de methode die je hebt gegeven via JavaScript een goede oplossing. Veel anders zal er niet te doen zijn schat ik, tenzij een variant met VBScript maar dat is nogal zinloos.
Hoe anders wil je het? en eigenlijk is dit een vraagje voor webdesign&graphics lijkt me...
volgens mij is de methode die je hebt gegeven via JavaScript een goede oplossing. Veel anders zal er niet te doen zijn schat ik, tenzij een variant met VBScript maar dat is nogal zinloos.
Hoe anders wil je het? en eigenlijk is dit een vraagje voor webdesign&graphics lijkt me...
Ik denk dat het alleen zo met JS kan, en nie anders... (ik heb nog nooit een andere manier gezien)
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
hmm, ik wil naar submit.php sturen die submit.php die moet ook nog naar een ander form submitten..
moet dat form ook eerst door de gebruiker ingevuld worden?
anders kun je gewoon een phpfile includen, die 't een en ander aan gegevens (bijv. phpinfo())naar file/database wegschrijft, en daarna een header() stuurt,.
anders kun je gewoon een phpfile includen, die 't een en ander aan gegevens (bijv. phpinfo())naar file/database wegschrijft, en daarna een header() stuurt,.
ja eerst vult de gebruiker het form in die gaat naar submit.php en daarvandaan word weer een form gepost..
Op donderdag 03 januari 2002 22:57 schreef airwalker_nl het volgende:
ja eerst vult de gebruiker het form in die gaat naar submit.php en daarvandaan word weer een form gepost..
is dat niet wat omslachtig ? maar de gebruiker moet wel eerst op 1 of andere knop klikken ofzo voordat wat ie invult verstuurd wordt dus... toch ?
en dat wordt gepost naar submit.php , en die uhhhh moet weer een formpje tonen wat ingevuld wordt en wat weer verstuurd moet worden ?
of gaat dat laatste stuk in submit.php automagisch ?
dan kun je gewoon een phpfile includen toch? die de update of insert regelt, en een nieuwe header stuurt ?
Pagina: 1