And I did RTFM !!!
Dynabyte ligt tie wel voor 60 piek, FRS dacht ik ook.
Verwijderd
je mag mijn key wel overkopenOp donderdag 03 januari 2002 21:53 schreef DaedalusMax het volgende:
Wie heeft kortgeleden ergens Quake 3 gezien (online of winkel) voor een goede prijs?
Niet dat ik geen geld over heb voor dit briljante spel maar ik heb geen zin om geld teveel te betalen aan een of andere brakke keten.
Bvd.
hmm.
ik zal es graven
let you know as soon as .....
ik zal es graven
let you know as soon as .....
"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII
60 piek na 2 jaar is te veel geld. Simpel.
Ik wil hem zelf ook kopen, gewoon omdat ik hem wel eens op LAN speel, meer niet.
Ik wil hem zelf ook kopen, gewoon omdat ik hem wel eens op LAN speel, meer niet.
Schaam jeOp vrijdag 04 januari 2002 01:22 schreef IceStorm het volgende:
60 piek na 2 jaar is te veel geld. Simpel.
Ben ik ook zeker van plan maar ik kon me niet voorstellen dat het spel nog steeds 60 piek moet kosten.
Het zal best zo zijn dat de makers van Quake het verdienen maar ik heb geen zin om nodeloos de kas te spekken van een of ander ranzige dixons achtige keten.
And I did RTFM !!!
hmm ik heb hem een paar maanden geleden bij Intertoys voor 50 piek gekocht, in orginele doos, dus niet zo'n DVD geval
Verwijderd
Ik wil wel een kopietje zonder key voor je opsturenOp donderdag 03 januari 2002 21:53 schreef DaedalusMax het volgende:
Wie heeft kortgeleden ergens Quake 3 gezien (online of winkel) voor een goede prijs?
Niet dat ik geen geld over heb voor dit briljante spel maar ik heb geen zin om geld teveel te betalen aan een of andere brakke keten.
Bvd.
Op vrijdag 04 januari 2002 11:47 schreef zeven het volgende:
[..]
Ik wil wel een kopietje zonder key voor je opsturen
Ik wil je ook wel een waarschuwing opsturen hoor.Op vrijdag 04 januari 2002 11:47 schreef zeven het volgende:
Ik wil wel een kopietje zonder key voor je opsturen
dat bedoel ik dusOp vrijdag 04 januari 2002 12:00 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel een waarschuwing opsturen hoor.
tnx icestorm
ik heb hem gelijk toen hij uitwas gekocht nog geen spijt van gehad speel het veel als verslaafde
ik geloof dat ze hem op direct connect ook wel hebben voor een redelijke prijs 
ik heb hem in het begin gelijk al gekocht, is zijn geld 666x waard. Nu is ie nog overal te koop voor idd tegend e 60 piek of zo
gewoon doen, heb je geen spijt van !
ik heb hem in het begin gelijk al gekocht, is zijn geld 666x waard. Nu is ie nog overal te koop voor idd tegend e 60 piek of zo
gewoon doen, heb je geen spijt van !
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Verwijderd
Man, 60 piek is veelssteveel. Ook al is het zo'n goed spel. Zit id in geldnood ofzo. Unreal Tournament is nu al zo'n 25,- piek ofzo en dan komen hun nog met 60,- aanzetten. Ook al is de spel nog zo goed na 2 jaar is het zeker geen 60 piek meer waard. Ik heb hem zelf gekocht toen hij net uit was btw.
edit:
Quake 3; arena 29.47 PC CD-ROM Staat er op dimensionplus. Totaal Hfl. 29.47 ..mm..zal het echt hfl zijn denk je of toch stiekem euro?
Quake 3; arena 29.47 PC CD-ROM Staat er op dimensionplus. Totaal Hfl. 29.47 ..mm..zal het echt hfl zijn denk je of toch stiekem euro?
Verwijderd
Ik zal eens kijken of ik nog ergens iets heb liggen, wij hebben op mijn werk quake3 op een gegeven moment weggedaan voor 6,- per stuk (en ik kreeg daar nog 30% korting op
) en aangezien ik quake voor de volle prijs een jaar eerder had gekocht heb ik de hele handel maar gekocht als backup en voor vrienden, verkoop ed.
Alleen mijn vrienden vinden quake niks aan, en ik heb de orginele cd sinds na 1.17 nooit meer gebruikt. (volledige install altijd gebackuped) en er maar 2 verkocht.
Anyway om een lang verhaal kort te maken, ik zal morgen eens in onze bergruimte gaan zoeken, want ik denk dat ik er nog een stuk of 10 heb liggen (geheel verpakte doos die nooit geopend is, met boekjes, cd die nooit gedraaid is etc etc). De doos is dus gesealed en niemand heeft dus ooit de key kunnen lezen.
Alleen mijn vrienden vinden quake niks aan, en ik heb de orginele cd sinds na 1.17 nooit meer gebruikt. (volledige install altijd gebackuped) en er maar 2 verkocht.
Anyway om een lang verhaal kort te maken, ik zal morgen eens in onze bergruimte gaan zoeken, want ik denk dat ik er nog een stuk of 10 heb liggen (geheel verpakte doos die nooit geopend is, met boekjes, cd die nooit gedraaid is etc etc). De doos is dus gesealed en niemand heeft dus ooit de key kunnen lezen.
edit:
Even een toevoeging, het gaat dus om orginele cd's in een orginele box en niet in zo'n dvd geval. In de videotheek stopten we destijds met spellen verkopen en we hadden er echt SUPER-veel liggen. (alleen van euro2000 al 1000
) en die moesten allemaal weg. De actie was 10 voor 60,-. En daar werd dan mee op markten gestaan. Die Quake's had ik snel allemaal opgekocht. Prachtig spel 
Even een toevoeging, het gaat dus om orginele cd's in een orginele box en niet in zo'n dvd geval. In de videotheek stopten we destijds met spellen verkopen en we hadden er echt SUPER-veel liggen. (alleen van euro2000 al 1000
Verwijderd
Er ontgaat mij hier iets. Quake voor 6 gulden? Uuuuuuh Er is toch ook zoiets als aankoopprijs ......
Verwijderd
uuuuuuuuuuuuuuhhhhh JA die is er, maar als je een magazijn vol met spellen hebt liggen en ze moeten weg
moet je ze dan maar voor 60,- blijven verkopen. 
Die spellen zijn uiteraard ver onder de inkoopsprijs verkocht. Wij hadden ze al opgekocht van een games keten die failliet was gegaan en nog verlies gemaakt! Tja als je elke week 10% meer korting geeft op de games tot de 75% en je hebt nog steeds een magazijn vol, dan kun je wel stug vol blijven houden aan 60,- maar daar schiet je dan ook geen hol mee op toch
dus ja 6,-.
Die spellen zijn uiteraard ver onder de inkoopsprijs verkocht. Wij hadden ze al opgekocht van een games keten die failliet was gegaan en nog verlies gemaakt! Tja als je elke week 10% meer korting geeft op de games tot de 75% en je hebt nog steeds een magazijn vol, dan kun je wel stug vol blijven houden aan 60,- maar daar schiet je dan ook geen hol mee op toch
dus ja 6,-.
Pagina: 1