Toon posts:

Nieuwe Stunt KPN :-(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
KPN heeft ook weer iets leuks nieuws bedacht, alle internet providers moeten via het netnummer 06760 gaan werken zodat dat allemaal keurig bij elkaar zit.
En dan kan KPN direct van de situatie gebruik maken door eventjes dan leuk het NIET meer mogelijk te maken Voordeelnummers voor deze 06760-internet nummers te gebruiken.

One thing: GGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.......... :( :( :(

Nee, ff serieus, dit vind ik echt belachelijk, lopen ze reclame te maken dat je leuk 10% korting kan krijgen op je telefoonkosten, waaronder internet dan ook valt. En dan naaien ze je weer door het te verbieden... Gewoon ontzettend lame, verhoog dan direct de telefoonkosten, maar nee, dat levert weer een hele hoop ongewenste publiciteit, dus dan maar zo....

Ik vind dit gewoon klote! |:(

Verwijderd

alle providers? Toen ze dat nummer invoerden deden ze dat zodat elke isp online tijd kon kopen ofzo. Ik dacht toen ze dat invoerden dat ze zeiden dat elke provider dit zelf moest weten of ze daaraan meededen

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Ja het nieuwe nummer heeft zijn voor en nadelen. Veel providers kunnen door het nieuwe nummer diensten als "smartpack" en andere flat-fee varianten aanbieden. Maar voor de mensen die een uurtje per week surfen en de mail checken wordt het een stuk duurder.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 17:06

BFS

Rude awakening

Ik geloof dat het door de Opta ofzo verplicht word voor ISP's om deze nummers te gaan gebruiken.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 21:56 schreef bfs-4112- het volgende:
Ik geloof dat het door de Opta ofzo verplicht word voor ISP's om deze nummers te gaan gebruiken.
Damn joh..ik dacht dat de OPTA voor de consument was...ik gebruik wanadoo en die zit nog op het 0308883049 nummer; ingesteld als voordeelnummer

Verwijderd

Bij Hetnet krijg je nu zowiezo die 10% korting op je internettikken. 8-) Maakt voor mij niets uit, of hetnet die korting geeft of KPN.

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Op donderdag 03 januari 2002 22:00 schreef Jor het volgende:
Bij Hetnet krijg je nu zowiezo die 10% korting op je internettikken. 8-) Maakt voor mij niets uit, of hetnet die korting geeft of KPN.
OK, de KPN heeft net zo'n mega reclame campagne gehad van het net..... --> 10% korting. Iedereen denkt, f*ck you kpn met je hetnet....ik wil iets anders

Wat doet kpn, opsakee weg voordeelnummers. Voorstanders om het internet massaal te boycotten ?? KPN = :r

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Op donderdag 03 januari 2002 21:59 schreef isdnsux het volgende:
Damn joh..ik dacht dat de OPTA voor de consument was...
Deels, maar ook om oneerlijke praktijken van de kpn in de gaten te houden (waardoor er geld gevraagt moest gaan worden voor voicemail...)

Exact expert nodig?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dit is toch al een tijdje bekend? Ik zag het in november ofzo al in consumenten programma's.

En nee de OPTA is er niet voor consumenten. Het is een toezichthoudende instantie voor de telecom, voor bijv oneerlijke concurrentie enzo. Ze zijn er niet voor om je belangen te behartigen, soms komt dat wel zo uit en da's mazzel.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

OPTA? Dat zijn die lui die ervoor zorgen dat KPN binnenkort de telefoontarieven binnen het basistariefgebied (lees: internetten) moet verhogen, omdat andere bedrijven er nu niet tussen kunnen komen...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Op vrijdag 04 januari 2002 00:30 schreef Moartn het volgende:
OPTA? Dat zijn die lui die ervoor zorgen dat KPN binnenkort de telefoontarieven binnen het basistariefgebied (lees: internetten) moet verhogen, omdat andere bedrijven er nu niet tussen kunnen komen...
Inderdaad, schijnt dat KPN niet TE goedkoop mag worden omdat andere aanbieders dan geen kans meer hebben :(

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op donderdag 03 januari 2002 21:49 schreef thijsknoeff het volgende:
KPN heeft ook weer iets leuks nieuws bedacht, alle internet providers moeten via het netnummer 06760 gaan werken zodat dat allemaal keurig bij elkaar zit.
En dan kan KPN direct van de situatie gebruik maken door eventjes dan leuk het NIET meer mogelijk te maken Voordeelnummers voor deze 06760-internet nummers te gebruiken.
Bel jij zovaak de helpdesk ofzo?
Dan kun je beter een betere provider kiezen waarbij het niet nodig is zo vaak te bellen. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op vrijdag 04 januari 2002 09:28 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Dan kun je beter een betere provider kiezen waarbij het niet nodig is zo vaak te bellen. :+
Waar zie jij de vermelding "helpdesk"?? Het gaat om inbelnummers...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-08 13:57
Op vrijdag 04 januari 2002 09:28 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt waar het over gaat :):):)

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 21:49 schreef thijsknoeff het volgende:

One thing: GGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.......... :( :( :(

Nee, ff serieus, dit vind ik echt belachelijk, lopen ze reclame te maken dat je leuk 10% korting kan krijgen op je telefoonkosten, waaronder internet dan ook valt. En dan naaien ze je weer door het te verbieden... Gewoon ontzettend lame, verhoog dan direct de telefoonkosten, maar nee, dat levert weer een hele hoop ongewenste publiciteit, dus dan maar zo....

Ik vind dit gewoon klote! |:(
Wat ik me afvraag is of je verder hebt gekeken dan je neus lang is voor je dit bericht ging posten.......

De verschillende ISP hebben dit ook zelf gewild. Tevens wordt zo het data verkeer van het spraak verkeer gescheiden.

De ISP's kopen nu gewoon met Bulk in en bepalen zelf de tarieven. ( Mede omdat de OPTA de kickback vergoeding van telco's aan ISP's voor telefoontikken wilde killen)

Dus als je dan ergens over wilt klagen bel dan je ISP, die kan de korting nu voor je verzorgen, zelfs met meer dan 10%. Maar uiteraard willen deze nu ook eens wat winst gaan maken......

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 10:03

Bombonella

En als de Bom valt....

Op vrijdag 04 januari 2002 09:52 schreef CheS het volgende:
Dus als je dan ergens over wilt klagen bel dan je ISP, die kan de korting nu voor je verzorgen, zelfs met meer dan 10%. Maar uiteraard willen deze nu ook eens wat winst gaan maken......
Vele isp's zullen deze korting dan ook gaan geven als ze jou ook de rekening voor die gebelde/internet minuten/seconden mogen sturen.
denk: Miaco, Metered Internet Access Call Origination.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Waarom gaat de KPN zelf geen flatfree Internet aanbieden (via ISDN) in gebieden waar geen ADSL beschikbaar is? Ik wil best hetzelfde betalen als een MXStream abbo voor een vaste 64K ISDN verbinding. Als ik maar van die variabele telefoonkosten af ben.

Zou mij een ZEER geschikte stap lijken van KPN en ook niet financieel onmogelijk of onaantrekkelijk. Zolang er geen ADSL is Houten Zuid te krijgen is, zou mij dit een *PRIMA* oplossing lijken.

Het zou misschien zo'n 'mooi gebaar' zijn van KPN dat wellicht de overheid ook bij wilt dragen, die wilt iedereen immers op 'flatfree' internet hebben via Kabel of ADSL. Zou een uitkomst zijn voor de buitengebieden waar het door de infrastructuur(nog) niet mogelijk is om ADSL aan te bieden.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Maar voor de mensen die een uurtje per week surfen en de mail checken wordt het een stuk duurder
Aangezien een uur internetten maximaal fl 3,60 kost (hoog uurtarief lokaal) lijkt het me stug dat die mensen een 'stuk' duurder uitzijn :)
Want een verhoging van 25% komt neer op een meerprijs van 90 ct per week

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:36

AMDFreak

Intel is zo..

Ik leef met de modemers mee :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Is ook erg leuk voor de mensen die Priority van UPC gebruiken :(
Hier is het alleen UPC die zich van de domme houdt... :(

Het 06760-nummer wordt namelijk geregistreerd en berekend als zijnde een 06-nummer, krijg je aan het einde v/d maand een rekening van 1000+ € voor het inetten :o |:(
Daar gaat je voordeel :/

Ook vreemd dat je nooit iets hoort in de media als er gesproken wordt over telefoniediensten.
De OPTA kent Priority telecom Ws. niet ofzo :?

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Pagina: 1