Heb net m'n nieuwe chieftec kast (dragon bigtower) binnen gekregen met standaard 340 watt voeding. Ik wil er echter nog een voeding bij plaatsen maar hier lijkt geen plaats voor te zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Mis ik een bevestigingsplaat?
Nee een DremelOp donderdag 03 januari 2002 21:38 schreef rogier271 het volgende:
Mis ik een bevestigingsplaat?
Alle proemn in n drek
Verwijderd
zet gewoon een externe voeding
gaatje maken in bovenkant case en daar alles door laten gaan ... simpel toch als je geen plaats meer hebt ofwel ... nieuwe kast
oooh weer een die het extra gat er niet bij heeft gekregen .
kijk nog eens goed in de doos of daar et gat niet in zit .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
...Op donderdag 03 januari 2002 21:40 schreef talin het volgende:
![]()
oooh weer een die het extra gat er niet bij heeft gekregen .
kijk nog eens goed in de doos of daar et gat niet in zit .
Verwijderd
als je een kast koopt moet je het goed doen dat zeg ik addtronicsOp donderdag 03 januari 2002 21:38 schreef rogier271 het volgende:
Heb net m'n nieuwe chieftec kast (dragon bigtower) binnen gekregen met standaard 340 watt voeding. Ik wil er echter nog een voeding bij plaatsen maar hier lijkt geen plaats voor te zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Mis ik een bevestigingsplaat?
Verwijderd
een kast waar plaats is voor 2 voedingen bestaat volgens mij nog niet ? toch ?
ik heb met een dremel een groot gat gemaakt op de juiste grote
gat te kort = gat zelf maken = tweaken
ton ons het resultaat
ton ons het resultaat
Verwijderd
de kast bestaat wel ik heb het bewijsOp donderdag 03 januari 2002 22:55 schreef Mr.ChronoM het volgende:
een kast waar plaats is voor 2 voedingen bestaat volgens mij nog niet ? toch ?
ton ons het resultaat
die chieftecs zijn erg degelijk hoor en niet zo duur als die addie's. Persoonlijk vindt ik die chieftec dragon kast eigenlijk best wel heel veel mooier als een addtronics.Op donderdag 03 januari 2002 22:52 schreef klikodog het volgende:
[..]
als je een kast koopt moet je het goed doen dat zeg ik addtronics
Verwijderd
sommige gaan voor crap de andere voor het betere werkOp donderdag 03 januari 2002 23:51 schreef epsilon het volgende:
[..]
die chieftecs zijn erg degelijk hoor en niet zo duur als die addie's. Persoonlijk vindt ik die chieftec dragon kast eigenlijk best wel heel veel mooier als een addtronics.
in de chieftec kast pas wel degelijk een tweede voeding.
je moet alleen wel ff een doosje reinforced cutting discs halen, om hem helemaal pas te maken.
je moet alleen wel ff een doosje reinforced cutting discs halen, om hem helemaal pas te maken.
Sinlath | Opinions may contain latency
mijn voeding in mijn chieftec staat rechtop ipv ligend...
maar als ik hem neerleg lijkt er mij nog wel een voeding bij te kunne
maar dan mis ik denk ik ook een plaat
Misschien beschrijf je hier wel het beste wat ik bedoel. Chieftec verkoopt toch ook van die redundant voedingen? Dat zijn er toch twee boven elkaar? Lijkt mij dat ze daar dan ook wel een bevestigingsplaat voor hebben. Hadden ze er van mij ook wel standaard bij mogen doen (in het kader van "kleine moeite groot plezier"Op vrijdag 04 januari 2002 03:02 schreef cryptapix het volgende:
mijn voeding in mijn chieftec staat rechtop ipv ligend...
die bevestigingsplaten zijn gewijzigt.Op vrijdag 04 januari 2002 09:54 schreef rogier271 het volgende:
[..]
Misschien beschrijf je hier wel het beste wat ik bedoel. Chieftec verkoopt toch ook van die redundant voedingen? Dat zijn er toch twee boven elkaar? Lijkt mij dat ze daar dan ook wel een bevestigingsplaat voor hebben. Hadden ze er van mij ook wel standaard bij mogen doen (in het kader van "kleine moeite groot plezier")
even een verhaaltje wat ik heb begrepen van Tweakshop.
toen de voeding nog "horizontaal in de kast hing, kwam het vaak voor dat mensen na een LAN iod, een kromme backplate hadden.
chieftec heeft daarom een brugje gemaakt, en een andere backplate.
[eigen verhaal modus]
om 2 voedingen in een chieftec te proppen, moet je gewoon ff chieftec mailen met je verhaal.
als het goed is krijg je tegen vergoeding verzendkosten:
1. Mooie backplate
2. een andere brug, zodat deze 2 voedingen kan steunen.
[/eigen verhaal modus]
Sinlath | Opinions may contain latency
Nee, een droogautomaat, nou goed
tweede voeding is wel handig hoor met 10 fans, peltier en max OC
(Aan Sinlath's verhaal heb ik tenminste wat
)
tweede voeding is wel handig hoor met 10 fans, peltier en max OC
(Aan Sinlath's verhaal heb ik tenminste wat
op chieftec.nl staat dezelfde dragon ook met meerder voedingen, tenminste je kunt hem daar op een pallet bestellen 
inkoopactie
inkoopactie
Verwijderd
de addtronics heeft meer punten waar ie beter is is als de chieftec en inderdaad de chieftec is mooier maar de addtronics degelijker en daar gaat het omOp donderdag 03 januari 2002 23:51 schreef epsilon het volgende:
[..]
die chieftecs zijn erg degelijk hoor en niet zo duur als die addie's. Persoonlijk vindt ik die chieftec dragon kast eigenlijk best wel heel veel mooier als een addtronics.
en mooi maak je een kast toch
en met beter bedoel ik meer fan plaatsen
een lucht filter
2 de voeding of radiator makkelijk te plaatsen
kast kan op slot met een sleutel leuk tegen evt kleine broertjes
de kast is zeer makkelijk en goed uit elkaat te halen makkelijk voor het modden
er is een 8 cm fan te plaatsen terhoogte van de cpu
word gebruikt nu met een fan dukt heheheheheh
Verwijderd
er zijn mensen waarbij de 300 watt voeding het moeilijk heeft dus wat extra en de gedachte aan de toekomst is nooit wegOp vrijdag 04 januari 2002 11:27 schreef WoUtoMatiC het volgende:
Waarom wil je een tweede voeding als je al 340W hebt?
Het is geen wasmachine
en 2 de voeding mischien voor de waterkoeling of peltier
Verwijderd
1 goeie voeding kost meer als 2 simpele 300 watt voedingtjesOp vrijdag 04 januari 2002 13:16 schreef WoUtoMatiC het volgende:
Ja ach, het lijkt mij een beetje overdreven (en duur).
en 10 fannetjes kost weer meer als 1 goeie voeding
overdreven ja dat kom je hier wel eens tegen bij oc en cm dat is nou juist zo leuk daar doen we het voor
Pagina: 1