Toon posts:

RTCW: cheaten en nog niet verder komen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de single player al op de makkelijkste moeilijkheidsgraad uitgespeeld en nu wil ik even met cheats alle levels doorlopen (lekker knallen :P), dus heb ik de cheat /give all gebruikt wat er voor zorgt dat je alle wapens enzo krijgt. Maar hierdoor kan ik in de forrest level de snooper niet oppakken... Hoe moet ik dan in hemelsnaam verder komen? Kan ik die give all-cheat niet even ongedaan maken?

Verwijderd

kan je je wapen niet weggooien ?

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 21:16 schreef Baba het volgende:
Ik heb de single player al op de makkelijkste moeilijkheidsgraad uitgespeeld en nu wil ik even met cheats alle levels doorlopen (lekker knallen :P), dus heb ik de cheat /give all gebruikt wat er voor zorgt dat je alle wapens enzo krijgt. Maar hierdoor kan ik in de forrest level de snooper niet oppakken... Hoe moet ik dan in hemelsnaam verder komen? Kan ik die give all-cheat niet even ongedaan maken?
Boontje komt om zijn loontje :z nee grapje , nee sorry ik zal niet weten hoe je de cheat weer ongedaan kan maken zodat je die snooper kan pakken ...

Verwijderd

hahahaha damn dat is triest :) :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 21:20 schreef ReV3rEnD het volgende:
kan je je wapen niet weggooien ?
hoe doe je dat?

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:36

Jox444

Honestly....

Op donderdag 03 januari 2002 21:25 schreef Baba het volgende:

[..]

hoe doe je dat?
Staat in het boekkie.....weet het niet uit me kop :P

Het is FRIET!

Verwijderd

/dir maps

dan zie je welke map volgt op forrest (je hebt toch al iedereen neergeknald, of die wagen nou wegrijdt of niet boeie!)

dan

/svdevmap (level dat volgt op forrest)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

wolfsp.exe + set sv_cheats 1, dan via de console ~ /give all /god /notarget. Werkt geheid.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

P is drop weapon

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 21:30 schreef Microkid het volgende:
wolfsp.exe + set sv_cheats 1, dan via de console ~ /give all /god /notarget. Werkt geheid.
Lees de topic ff!!!
Ik was helemaal vergeten dat je ook level kan skippen, bedankt voor de herinnering cb.

Verwijderd

Topicstarter
Nu dit is opgelost: ik heb een cfg script gemaakt met mijn naam (scrollend), hoe gebruik ik die nu in mp?

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Zie hier uw antwoord:

http://cowboyscripts.org/?page=namechanger

Toch?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 21:28 schreef CB het volgende:
/dir maps

dan zie je welke map volgt op forrest (je hebt toch al iedereen neergeknald, of die wagen nou wegrijdt of niet boeie!)

dan

/svdevmap (level dat volgt op forrest)
Dan ziek ik alleen de onderste maps die met de laatste letters van het alfabet beginnen. Hoe zie je alle maps?

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op vrijdag 11 januari 2002 19:24 schreef Baba het volgende:

[..]

Dan ziek ik alleen de onderste maps die met de laatste letters van het alfabet beginnen. Hoe zie je alle maps?
Page Up?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:36

Jox444

Honestly....

Op vrijdag 11 januari 2002 19:24 schreef Baba het volgende:

[..]

Ben je er nou nog niet doorheen?? :P

Het is FRIET!

Verwijderd

offtopic:
nu we hier toch over cheats bezig zijn:
Hoe kan ik cheats gebruiken? als ik dat +sv_nogwat toevoeg en ik ga spelen dan zie ik: Cheats are not enabled in this server <<< en het is SP, wie kan mij helpen??

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

Op vrijdag 11 januari 2002 19:29 schreef TheRed het volgende:
offtopic:
nu we hier toch over cheats bezig zijn:
Hoe kan ik cheats gebruiken? als ik dat +sv_nogwat toevoeg en ik ga spelen dan zie ik: Cheats are not enabled in this server <<< en het is SP, wie kan mij helpen??
Uhmm quake 3 wekt op dezelfde engine en daar moet je eerst een map opstarten met het commando: /devmap "mapname"
En dan doettie et wel!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 19:37 schreef DEM0N het volgende:

[..]

Uhmm quake 3 wekt op dezelfde engine en daar moet je eerst een map opstarten met het commando: /devmap "mapname"
En dan doettie et wel!
In het spel zelf neem ik aan??? TNX trouwens :)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

Op vrijdag 11 januari 2002 19:39 schreef TheRed het volgende:

[..]

In het spel zelf neem ik aan??? TNX trouwens :)
Ja, in de console :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 19:51 schreef DEM0N het volgende:

[..]

Ja, in de console :)
Allright TNX
Pagina: 1