tada TOET TOETERTOET lala

Pagina: 1
Acties:

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Hoi, heb een vraagje.

tada TOET TOETERTOET lala, doet mijn geluidskaart. :)
echt waar, het is zo'n gare Opti geluidskaart maar toch, nooit last gehad maar de laatste tijd doet hij vreemd.

b.v. heb music op (maakt niks uit of het winamp is of wat dan ook voor proggie), het liedje van darude-sandstorm, doe ik niks (muis los, niet typen of wat dan ook) dan klinkt het wel aardig.
doe ik wat dan stottert alles, laad ik een pagina in met veel plaatjes, dan krijg ik zo'n pokke vertraagd kraak uitgerekt tada TOET TOETERTOET lala geluid. :)

Wat kan ik daar nou tegen doen want die geluidskaart zit er al eeuwen in niks erin verandert qua hardware en ook op een schoon systeem doet hij tada TOET TOETERTOET lala.

Ik heb nog wel een andere soundcard maar heb nog niet geprobeert, maar is dat dan ouderdom/slijtage van de geluidskaart componenten?

alvast bedankt,
homie

39

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
'k Heb hier ook een systeem met zo'n opti kaart en die begint ook kuren te krijgen (steeds woem geluiden) dus ouderdom zal wel het probleem kunnen wezen.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
ouderdom na 1998 mei al, nou dat is wel zeer snel. :(
Maargoed het is ook niet top of the bill, maar in mijn andere pc pakt hij die kaartjes wel goed en heb ik dat geluid niet.
Ouderdom van mobo (merkloos).

Hopelijk gebeurt het niet zo snel met mijn SB live! :(

39