ik wijs iemand op de faq en ik ben een l*l ???

Pagina: 1
Acties:

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
In het volgende topic[topic=368086/1]
Ondetekent de topic starter zijn post. Ik wijs hem vervolgens op de FAQ dat we dat dus niet doen. Vervolgens vindt een andere user weer dat ik niet zo moet zeiken. Ik heb ook al in het topic zelf gereageerd maar persoonlijk vind ik dit onzin. Op deze manier laten we alles aan de Modjes over en dat lijkt me een beetje onnodig.
Dit is dus ook geen poging om een wannabee mod te worden maar gewoon een user ergens op te wijzen moet kunnen.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

--> SU :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-10 21:42

magneet

Magnetic enhanced

neuh vind dit geen voor su, meer iets waar iets aan gedaan moet worden dat meteen flamen als iemand op de regels word gewezen. Is wel iets voor een goede discussie, alleen jammer dat ik daar weer niet zo goed in ben LOL

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Je klinkt gespannen :P Laat lekker waaien joh :)

Verwijderd

tis gewijzigd door Havana, gelukkig zijn de modjes het dus met je eens

en ik trouwens ook

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Tsja, ik wijs er ook nog weleens op. De een vat dit sportiever op dan de ander, doe je niks aan. So be it.

Gewoon blijven doen dus. :)

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
ik weet ook wel dat ik goed zat. Alleen beetje irri dat het meteen wordt opgevat als afzeiken als ik dat had gewild had ik het wel beter kunnen doen dan dat.

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit is dus ook geen poging om een wannabee mod te worden maar gewoon een user ergens op te wijzen moet kunnen.
Netjes hoe jij het hebt aangepakt, dit is idd een nieuwe user die onder iedere post een greetz post.
Dat vervolgens iemand het leuk vindt om zo vel te reageren, tsja wat doe je eraan.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 96% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 18:47 ]

• magneet
  • Laatst online: 15-10 21:42

magneet

Magnetic enhanced

inderdaad, het mentale ignore knopje hiervoor ingezet moeten worden en omgezet moeten worden in een ignore knopje hier op got maar helaas kan dat niet.

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 15:43
trailblazer: al eens bedacht dat jij die reageerd in het topic net zo irritant is als die met z'n sig?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 03 januari 2002 21:48 schreef poohbeer het volgende:
trailblazer: al eens bedacht dat jij die reageerd in het topic net zo irritant is als die met z'n sig?
Die mag je uitleggen, ik snap het nml niet. Iemand die nieuw is hier ff wijzen op de gedragsregels, wat is daar mis mee? Dat is niet irritant, alleen handig. Het scheelt later weer ergernissen enzo.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 15:43
Op donderdag 03 januari 2002 21:51 schreef Grrrrrene het volgende:
Die mag je uitleggen, ik snap het nml niet. Iemand die nieuw is hier ff wijzen op de gedragsregels, wat is daar mis mee? Dat is niet irritant, alleen handig. Het scheelt later weer ergernissen enzo.
Dat is irritant jah, want zowat de helft hier doet't.

• Han
  • Niet online

Han

Op donderdag 03 januari 2002 22:46 schreef poohbeer het volgende:
Dat is irritant jah, want zowat de helft hier doet't.
Klopt, maar als iedereen nou eens goed de FAQ zou doorlezen en die ook nog eens in acht neemt bij het openen van een draadje of bij posten van een repley was dat dus niet nodig geweest. Als je de hele dag op GoT rondhangt is het gewoon irri zulke dingen. Dat tweakers mede-tweakers moeten wijzen op de FAQ zegt gewoon wat over het niveau van diegene die zich niet aan de FAQ houden!

edit:

Voorbeeld: [topic=369334/1]

Waarom nou zo'n topictitel? Als je daar nou eens antwoord op kunt geven... :(

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-10 10:59
Ach ja, het is idd irri als mense nsteeds eindigen met de groeten. Best wel ok als je iemand op een nette manier op de Faq wijst. Jammer dat anderen dan zo reageren. Wellicht dat een mailtje/ICQ naar de betreffende user dan beter werkt, kunnen ze zich ook niet aan jou Faq-verwijzing ergeren. M'goed, beetje flaw om er zo op te reageren. Hoe sneller nieuwe users gewend zijn aan de regels hoe beter, imho.

• Han
  • Niet online

Han

Dan moet dat wel mogelijk zijn (niet iedereen heeft ICQ/MSN) En door het terecht verwijzen naar de FAQ kunnen andere gebruikers eerder 'wennen' aan de regels. Ik heb het woord 'wennen'dus tussen aanhalingstekens gezet omdat ik IMHO bullshit vind. Mocht de FAQ onduidelijkheden bevatten, dien je dat aan te geven in [LA] Gezamelijk zien we er op toe dat GoT netjes en duidelijk blijft. En de Modjes doen dan vervolgens eventueele aanpassingen... Maar we zijn allemaal verantwoordelijk, en als je dat niet aan kunt, tja, da's je eigen probleem!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

op verzoek van wasigh zijn we (oa ikke ;) ) er in /14 mee gestopt. Nu wordt het voornamelijk door ons getipt aan wasigh/acm/chem en zeggen zij er wat van. Maar das natuurlijk niet echt een oplossing. Ut modden op zich in /14 is al druk zat....

wasigh moet nog iets posten in /14 van mij dat wat ergernissen zal schelen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

ik vind een opmerking als: "he je mag geen greetz onder je post zetten! :("
net zo vervelend en offtopic als de groet zelf. Verder is het een feit dat dat soort commentaar van de Mods wel geaccepteerd wordt waar het van de users vaak niet geaccepteerd wordt. Daarom heb ik in het gedeelte van GoT waar ik iets te zeggen heb die regel ingesteld ;)

En ik vind het er eigenlijk gezelliger op geworden. :) In P&W blijft die regel dus nog wel even staan :)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Op vrijdag 04 januari 2002 09:13 schreef wasigh het volgende:
net zo vervelend en offtopic als de groet zelf.
...
Ik Ook. En daarom ben ik blij dat iemand er wat van zegt zodat ik me slechts 2 x hoef te irriteren, en niet iedere keer als die ene user z'n naam onder al z'n posts vermeldt. Als niemand er wat van zegt dan blijf je toch gewoon je naam eronder zetten...??
Als je een regel overtreedt en niemand merkt dat op dan zul je je ook nooit aan die regels houden, simpelweg omdat er toch niet op gecontroleerd wordt.

greetz, Ook ;)

Wees consequent, maar niet altijd

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op vrijdag 04 januari 2002 10:04 schreef Ook het volgende:

[..]

Ik Ook. En daarom ben ik blij dat iemand er wat van zegt zodat ik me slechts 2 x hoef te irriteren, en niet iedere keer als die ene user z'n naam onder al z'n posts vermeldt. Als niemand er wat van zegt dan blijf je toch gewoon je naam eronder zetten...??
Als je een regel overtreedt en niemand merkt dat op dan zul je je ook nooit aan die regels houden, simpelweg omdat er toch niet op gecontroleerd wordt.

greetz, Ook ;)
Nee maar laat het gewoon over aan de mods, users die elkaar terechtwijzen werkt over het algemeen (helaas :( ) niet goed.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op vrijdag 04 januari 2002 09:13 schreef wasigh het volgende:
net zo vervelend en offtopic als de groet zelf.
Hmm.. Niet helemaal mee eens.. Het ligt voornamelijk aan de manier waarop je het brengt..
Als ik zo'n topic tegenkom, en ik heb toch een reactie op de inhoud van het topic, dan zet ik het er wel vaak bij, maar dan gewoon in de vorm van een verwijzing naar het mededelingen-topic..
Ik ga niet speciaal een reply daarvoor geven.. Als het opvalt dat een user concequent dat doet, dan even een SU of een mailtje/icq naar iemand van de crew..
Verder is het een feit dat dat soort commentaar van de Mods wel geaccepteerd wordt waar het van de users vaak niet geaccepteerd wordt.
Ligt wederom vaak aan de manier waarop je het brengt.. Als er een reactie komt die je zo ongeveer kunt lezen als "zet je naam niet iedere keer onder een post sukkel.." of het komt nogal betweterig over (in de vorm van "Ik zit allang op dit forum, en ik weet wel hoe het moet en jij bent een domme newbie") dan kan ik me wel voorstellen dat je reacties krijgt..
Aan de andere kant zijn sommige users gewoon niet voor rede vatbaar (zelfs niet voor de mods).

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 10:46 schreef wasigh het volgende:

[..]

Nee maar laat het gewoon over aan de mods, users die elkaar terechtwijzen werkt over het algemeen (helaas :( ) niet goed.
Kortom dan accepteer je dit gedrag maar. Beetje een straatmentaliteit krijg je dan. Iemand trapt een fiets in elkaar en jij zegt er maar niks van omdat die persoon dat mischien niet leuk vindt.

• D2k

D2k

Op vrijdag 04 januari 2002 11:16 schreef TrailBlazer het volgende:

[..]

Kortom dan accepteer je dit gedrag maar. Beetje een straatmentaliteit krijg je dan. Iemand trapt een fiets in elkaar en jij zegt er maar niks van omdat die persoon dat mischien niet leuk vindt.
hier zit je ff mis
wasigh meld het wel en wij (users) melden het ook
alleen wij melden het niet meer direct maar aan wasigh
die het dan aan de user meld

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 21:10 schreef hdd het volgende:
Gewoon scheit aan hebben, die user heeft niks uit te maken hier.
Jij wel?

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 11:18 schreef D2k het volgende:

[..]

hier zit je ff mis
wasigh meld het wel en wij (users) melden het ook
alleen wij melden het niet meer direct maar aan wasigh
die het dan aan de user meld
Ben ik het nog steeds niet mee eens. Kortom las ik zie dat iemand in elkaar geslagen wordt mag ik er alleen wat tegen zeggen tegen de politie omdat mensen anders aggresief worden.

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 11:28 schreef TrailBlazer het volgende:

[..]

Ben ik het nog steeds niet mee eens. Kortom las ik zie dat iemand in elkaar geslagen wordt mag ik er alleen wat tegen zeggen tegen de politie omdat mensen anders aggresief worden.
JA. FORMEEL gezien moet dat ook: zelf ingrijpen mag niet. Als je WEL ingrijpt wordt achteraf gekeken of jouw acties overeenkomen met een correcte methode. Zo niet wordt JIJ aangepakt.

En omdat het inelkaar slaan of het posten van een agressief topic toch iets anders is dienen meldingen op GoT naar SU geplaatst te worden :)

• D2k

D2k

Op vrijdag 04 januari 2002 11:28 schreef TrailBlazer het volgende:

[..]

forum!=real life
als wasigh dat niet wil hebben (kan het me voorstellen) en liever heeft dat het via hem loopt doen we dat toch?
je kan met mij alle kanten op

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 11:38 schreef D2k het volgende:

[..]

forum!=real life
als wasigh dat niet wil hebben (kan het me voorstellen) en liever heeft dat het via hem loopt doen we dat toch?
je kan met mij alle kanten op
Nee en daarom vind ik dus dat dat je zoiets hier nog wel moet kunnen zeggen

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:39
Ow het gaat over mij hier :).
Ik vond de opmerking van TrailBlazer nogal betweterig overkomen, vooral omdat die voor de rest nix nuttigs had te melden voor het topic (ik ook niet met mijn post, dat weet ik hoor ;)). Als je gewoon ontopic reageert en dan eronder iets van "ps. elke keer groeten wordt niet helemaal op prijs gesteld hier, lees ff de faq" met een linkje ofzo, geen probleem.
Dat iemand er "greetz mij" onder zet is dan misschien niet zo perfect volgens de regels, maar echt irritant of illegaal is het niet, als er dan echt wat van gezegd moet worden hebben we daar modjes voor, dat is hun taak. Als users dat dan gaan zeggen komt dat op mij over als sucking up bij modjes ofzo, van "kijk mij eens, ik weet de regels heel goed hier, vinden jullie me nu liev?", stoorde ik me gewoon aan.

Maar wees gerust TrailBlazer, het zal niet vaak meer voorkomen want ik kom praktisch nooit in PMG :P.
Pagina: 1