ik ben van plan aan het eind van de vakantie een stand alone dvd-speler te gan kopen voor max 800 piek , ik wou wel eens horen wat jullie een goede speler vinden
Ik weet een boel goeie..maar zijn boven de 800,= dus kan ik je hier niet bij helpen..sorry
De Pioneer DV-525 is voor 899 te koop bij JVB
Deze aanbieding geldt tot 30 augustus, ik heb hem daar vorige week gekocht en is regio code vrij
mooi dingetje, beter als die jamakawa dingen
Deze aanbieding geldt tot 30 augustus, ik heb hem daar vorige week gekocht en is regio code vrij
mooi dingetje, beter als die jamakawa dingen
How bad is it on a scale from one to Spurs
dat scheelt bijna niets hoor...... en als het zo goedkoop is, welke sites bedoel je dan? je bent niet echt duidelijk.
mensen hechten ook waarde aan goed advies en service, "via internet" lijkt me het onwaarschijnlijk dat je dat ook krijgt, bij een groot on line shopping site kunnen ze je echt niet vertellen wat je allemaal wil weten over een produkt, behalve dan de grote lijnen
en dan issie vast ook niet regio vrij....
mensen hechten ook waarde aan goed advies en service, "via internet" lijkt me het onwaarschijnlijk dat je dat ook krijgt, bij een groot on line shopping site kunnen ze je echt niet vertellen wat je allemaal wil weten over een produkt, behalve dan de grote lijnen
en dan issie vast ook niet regio vrij....
How bad is it on a scale from one to Spurs
Verwijderd
sorry ik w8 ff een paar maandjes. 
Playstation2 zit eraan te komen mod chips zijn er al en de copies ook dus ikke dvd kijken op playstation2
Playstation2 zit eraan te komen mod chips zijn er al en de copies ook dus ikke dvd kijken op playstation2
Pagina: 1