Toon posts:

Een trol?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een posting van mij : http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=431823 wordt als troll beoordeelt.

Het bericht is helemaal niet anti-MS o.i.d. maar er staat gewoon dat ik het onzin vindt dat MS na al die maanden nog eens een week nodig heeft om hun verklaring te maken.

Ik vind dit echt geen troll. Jullie meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:00
uit je eigen tekst
Wat een slechte smoes. Je zou denken dat zo'n groot bedrijf wel wat beters kan bedenken.

Als dit namelijk echt waar zou zijn, waarom kunnen ze het pas volgende week vertellen, en niet nu meteen? Gewoon tijdrekkerij.
Nou zoals je zelf kan lezen is dit niet echt beargumenteerd en ook niet vriendelijk opgestelt. Ik heb deze troll uitgedeelt omdat dit best wel hard is. Je moet natuurlijk ook begrijpen dat een zaak zo groot als dit best wel wat voorbereiding nodig heeft. Ik moet het er wel mee eens zijn over de duur die ze nog willen hebben maar ze mogen wel wat extra tijd krijgen om het te verwerken.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Wat een slechte smoes. Je zou denken dat zo'n groot bedrijf wel wat beters kan bedenken.
Je bent niet anti-MS zeg je? Je beschuldigt ze hier met andere woorden van leugenaarij.
Kijk maar:
[/quote]
Als dit namelijk echt waar zou zijn[/quote]
Je insinueert dus dat het niet waar is en dat ze moeten liegen om tijd te rekken.
, waarom kunnen ze het pas volgende week vertellen, en niet nu meteen? Gewoon tijdrekkerij.
Zoals * KeX al zei, bij dergelijke complexe zaken komt nogal wat kijken en een kleine verandering van koers kan grote gevolgen hebben als je een stuk verder in de tijd bent. Als je dan zo'n bewering neerzet waarin je MS beticht van het verzinnen van smoezen dan zul je toch zeker wat argumentatie/bewijs moeten hebben om niet betrollmodereerd te worden, want je begeeft je anders nogal op het gebied van de stemmingmakerij.

En stemming: dat hebben we al genoeg. :)

[edit]
Zie de advocaat in de tekst, die is wat meer juristisch onderlegt in zijn uitspraak.
...lijkt er meer op te duiden dat het bedrijf gewoon zo lang mogelijk wil rekken...
Hij vermoedt het, maar spreekt niet uit dat het zo is. En dan is het dus geen troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bij nader inzien klinkt het niet heel vriendelijk, maar het is wel beargumenteerd.

Stelling: Het is niet waar dat ze een goede verklaring hebben.

Argument: Als ze het wel zouden hebben, zouden ze het ook wel nu kunnen uitbrengen.

En of die week extra nou echt nodig is, daar valt over te discussieëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 21:49 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Je bent niet anti-MS zeg je? Je beschuldigt ze hier met andere woorden van leugenaarij.
Kijk maar:

Als dit namelijk echt waar zou zijn

Je insinueert dus dat het niet waar is en dat ze moeten liegen om tijd te rekken.
[..]
Ik beschuldig m'n familie en vrienden ook wel eens van een leugen, maar daarom ben ik nog niet anti mijn familie of anti mijn vrienden.

/typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:00
Op donderdag 03 januari 2002 21:53 schreef Vinnio het volgende:
Ok, bij nader inzien klinkt het niet heel vriendelijk, maar het is wel beargumenteerd.

Stelling: Het is niet waar dat ze een goede verklaring hebben.

Argument: Als ze het wel zouden hebben, zouden ze het ook wel nu kunnen uitbrengen.

En of die week extra nou echt nodig is, daar valt over te discussieëren.
Als je eens diep nadenkt is het dan niet als:
stelling: Je atuo is kapot...
argument: Hij start niet meer.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op donderdag 03 januari 2002 21:57 schreef Vinnio het volgende:

[..]

Ik beschuldig m'n familie en vrienden ook wel eens van een leugen, maar daarom ben ik nog niet anti mijn familie of anti mijn vrienden.

/typo
Klopt, daar heb je gelijk in. Maar je post is in deze dus niet erg pro-MS. Hoeft hij ook niet te zijn. Maar het IMO gebrek aan argumentatie/bewijs maakt hem voor mij trollerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op donderdag 03 januari 2002 22:20 schreef wauskes het volgende:

[..]

Als je eens diep nadenkt is het dan niet als:
stelling: Je atuo is kapot...
argument: Hij start niet meer.
ik dacht meer in de trant van:
stelling: je auto start niet meer
Argument: hij's kapot
:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ben overtuigd. De argumentatie was niet al te best en ik had die trol wel verdiend. Allen bedankt voor de uitleg.
Pagina: 1