is in 2 minuten gedaan en scheeld je 25 piek
Verwijderd
hardstikke gemakkelijk en nog geen 5 min werk.
bdw de "echte" overklokker probeert toch alles zelf te doen
3 voor 0 tegen
|Specs|
Deze advertentieplaats is te huur!
En echt hollands, hoe goedkoper hoe beterOp donderdag 03 januari 2002 21:10 schreef Korn21 het volgende:
4 voor 0 tegen. Zelf maken is natuurlijk ook leuker en nog belangrijker goedkoper!!
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Ik dacht dat het duidelijk mocht zijn!!
Ik ga lekker zelf aan de slag!
Verwijderd
6 voor 0 tegen dus
Als dat gebeurd, kan je dat ene kabeltje nog altijd ff omtapen met isolatie tape. Dan is er niks aan de hand!Op donderdag 03 januari 2002 21:15 schreef Molshoop het volgende:
opletten dat je niet met je mesje uitschiet en een kabeltje doorsnijdt dat wel maar zelf doen is veeeeel goedkoper
6 voor 0 tegen dus
Verwijderd
kun je ook niet uitschieten!
waar zitten we nu op? 7-0 toch!
hebben wij het over hetzelfde of niet
heb het 1x geprobeerd, lukte dus niet, kabel verrot
Ik heb het gewoon met zo'n afbreek hobbymesje gedaan...ging ook prima! Wat nog beter zou zijn is een scalpel...maarja, die had ik ff niet.Op donderdag 03 januari 2002 21:21 schreef McD_Rulz het volgende:
Doe het met een naald (vraag maar aan je ma ofzo)
kun je ook niet uitschieten!
waar zitten we nu op? 7-0 toch!
Nou ja, ik was bij 1 kabeltje door het plastic heen gegaan...ff isotape er omheen en klaar
Oh ja: 8-0
Verwijderd
euh, hebben wij het over hetzelfde onderwerp? Of was je dronken?Op donderdag 03 januari 2002 21:22 schreef VeldKoe het volgende:
ZO GEDAAAAAN?
hebben wij het over hetzelfde of nietik vind het zo'n gepruts heel bar, maar ben dan ook rete onhandig
heb het 1x geprobeerd, lukte dus niet, kabel verrot
Sorry, maar het is toch echt makkelijk!
(Kameraad kwam trouwens net langs: 9-0!)
Verwijderd
onderhand heeft rekkie zijn kabeltjes al gemod en geplaatst
Gewoon doen!
Verwijderd
ja Bij MYCOM de betere computer winkel.Op donderdag 03 januari 2002 23:06 schreef Rappie het volgende:
maar kun je ook 90 cm kabels krijgen die niet rond zijn ?
Kingsize ata 100 flat cable 90cm in fulltower heb ik nog teveel kabel geweldig!
omdat.......ach wil eens anders posten dan normaal
lekker zelf doen dus
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Die oude kabels: No problemo.. Allemaal supermakkelijk, niet een open ader.
Die nieuwe echter heb je globaal in 2 soorten. Stugge met een ietwat stroever plastic, en wat soepelere met wat gladder plastic. Die stroeve kabels heb ik ALLEMAAL verneukt, ALLE aders open
Die gladde heb ik er maar 1tje van verneukt, maar wel gemiddeld een ader open per kabel
Of het nu helemaal aan de kabels ligt weet ik niet, maar ik ben er net zo voorzichtig mee omgegaan als met de oude kabels, dus aan mij ligt het ook niet helemaal
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Turn it off and on again.
39
Verwijderd
/me heeft ze ook gekocht
Dan doe je het niet goed!Op vrijdag 04 januari 2002 01:02 schreef AMADEUZ het volgende:
13-2 Eerst zelf doen en ze daarna kopen omdat je je 10 IDE kabel ook hebt verneukt.
/me heeft ze ook gekocht
In ieder geval niet economisch
Verwijderd
Lukt vrij makkelijk bij IDE met een ouderwets scheermesje, maar ik staar hier naar een stugge twisted pair 6 drive 68 pin U160 SCSI flatcable enneh... Neuh, toch maar niet.
Verwijderd
Als je zo'n LVD kabel zelf wilt rounden .. dat zou ik niet zo goed zien zitten, en die kabels zijn duuuuuuuur om al die risico's te nemen.
IDE kabels, ja eventueel kun je dat zelf doen, maar ik koop het liever, ziet er allemaal nét iets properder uit
dus 13-3
Forza Mucca!
ik heb me toch een hoop lelijke, zelfgemaakte roundedcabels gezien! Doe het goed en koop ZE! factory prodoced are ALWAYS BETTER...
13-4 duzz
AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
Gebruik voor het loshalen trouwens geen mes maar bijvoorbeeld een dikke stalen punt, bijvoorbeeld van een multimeter
Even er doorheen prikken en dan kabel er onderdoor trekken. Lukt ook met ata 66/100/133
Daarna krimpkous eromheen, fohn erop.
Resultaat is zo strak als een eendereet.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
en een normale?
schiet je eigenlijk snel uit, of zit je met een naald redelijk veilig??
zal ik eerst op oude oefenen??
genoeg gevraagd!!
PSN: DutchTrickle PVoutput
Bij die ATA100 kabels zitten toch om-en-om nuttige en niet-gebruikte aders, om storing te voorkomen??
Kun je eigenlijk net zo goed die loze aders weer weghalen (of worden die wel gebruikt??)
Verwijderd
Ik spreek uit ervaring...
Neem gewoon een scherp mesje, doe voorzichtig!! Snij een klein stukje in en scheur de rest.
Ten tweede: het staat duidelijk in de search.
Dit topic is gesloten.
![]()