Toon posts:

Opnemen vanaf bandjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb alles nu aangesloten dus mijn stereo op mijn computer en ik hoor ook het geluid als ie aanstaat alleen nu wil ik al mijn oude bandjes gaan conventeren naar mp3, maar dan moet ik kunnen opnemen, ik weet het onder windows zit een geluidsrecorder die "goed" werkt alleen neemt die niet langer op dan 60sec.
Hoe kan ik het instellen dat ie gewoon zolang opneemt als ik wil.
Een normaal nummer duurt 3-4minuten!!

Hoi

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Soundforge roeleert zwaar!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Thxx ga ik effe proberen

Die kan ik dus nergens vinden, zijn er nog meer progjes??

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Cooledit, maar niet Cooledit 2000, da's gare shit, want geen directx plugins mogelijk.

zoek Cooledit96, da's shareware en overal te vinden. Kan je in ieder geval opnemen, zolang je HD ruimte heeft.

Verwijderd

Cooledit Pro (!) of evt Soundforge...

1 tipje: leef jezelf niet AL te erg uit met de noise reduction, als je het licht doet is het resultaat goed, maar het kan als je het overdrijft ook de opname behoorlijk verneuken...en aangezien die tapes vaak van k*tkwaliteit zijn.......

Verwijderd

Topicstarter
Thxxx het werkt met Cooledit en die kwaliteit is inderdaad niet geweldig maarja beter als bandjes toch!!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

ik gebruik een 12-bands EQ en het programma Wavestudio wat bij m'n soundblaster zit.
Werkt perfect.

Verwijderd

GoldWave schopt zwaar kont!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 15:35

Flotter

Pelipper!

Ik gebruik tegenwoordig WaveLab Lite voor dat soort dingen. Hij mag misschien wel Lite zijn, maar hij biedt een heleboel mogelijkheden.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Pagina: 1