Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
They made me do it.
Vooral veel onzin posten, dat valt ook helemaal niet op
Als je een forum alleen maar leuk vindt voor algemen zaken wil ik je met liefde verwijzen naar forum.fok.nl
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
kijk dat bedoel ik nou net niet.Op donderdag 03 januari 2002 20:46 schreef JvS het volgende:
Als je niet normaal wil posten op het forum, verdien je geen acces tot SG. Als je onzin gaat posten op het forum, verdien je geen toegang tot het forum
Als je een forum alleen maar leuk vindt voor algemen zaken wil ik je met liefde verwijzen naar forum.fok.nl
ik wil dus alleen een topic die in het normale forum stond weer bekijken. dit kan dus niet omdat ik daar geen toegang toe heb.
Onzinnige posts posten, zoals sommige doen, heb ik dus al helemaal geen zin in, maar dat wordt hier dus wel gestimuleerd. snappie?
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Het komt er op neer dat de nadelen die jij hierboven noemt zwaar opwegen tegen de voordelen van een 'verborgen' SG en NST&M, namelijk dat we niet meer registraties krijgen speciaal voor die fora. Die de overige fora gaan misbruiken.
Ze zijn er vast nog wel, maar in veel kleinere aantallen dan eerst.
Je kan die ene account gewoon op 2 plaatsen gebruiken hoorOp donderdag 03 januari 2002 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
dus ik mag ook al geen account voor op m'n werk??
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
account voor op je werkOp donderdag 03 januari 2002 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
Verwijderd
Daar kun je hetzelfde account voor gebruiken.Op donderdag 03 januari 2002 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
Je kunt per lokatie waar je inlogt je preferences regelen als op je werk bv geen snelle lijn ligt, of andersom thuis.
Ook daar ben ik het nog met je eens, maar waarom zou je dan een topic daarheen verplaatsen? je kan toch de topic gewoon in zijn huidige "afdeling" laten staan?Op donderdag 03 januari 2002 20:52 schreef JvS het volgende:
..
Het komt er op neer dat de nadelen die jij hierboven noemt zwaar opwegen tegen de voordelen van een 'verborgen' SG en NST&M, namelijk dat we niet meer registraties krijgen speciaal voor die fora. Die de overige fora gaan misbruiken.
..
ben nog niet in sg geweest, maar het lijkt me toch dat ze daar ook topics kunnen openen?
In dat geval kun je sapstengel 2 wel sluitenOp donderdag 03 januari 2002 20:53 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Daar kun je hetzelfde account voor gebruiken.
Je kunt per lokatie waar je inlogt je preferences regelen als op je werk bv geen snelle lijn ligt, of andersom thuis.
hiervoor moet je toch wel ingelogd blijven he? zodat die een cookie kan opslaan, of niet?Op donderdag 03 januari 2002 20:53 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Daar kun je hetzelfde account voor gebruiken.
Of registreert het forum de prefs per IP?
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 18:47 ]
Verwijderd
Je kunt zelfs kiezen tijdens het uitloggen of je vanaf alle computers uitgelogd wil worden of alleen de huidigeOp donderdag 03 januari 2002 21:04 schreef RooT het volgende:
[..]
hiervoor moet je toch wel ingelogd blijven he? zodat die een cookie kan opslaan, of niet?
(opm. helaas kun je niet uitloggen van de computers waar je -niet- achter zit. Vind ik een grote tekortkoming
hoe bedoel je?Op donderdag 03 januari 2002 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook daar ben ik het nog met je eens, maar waarom zou je dan een topic daarheen verplaatsen? je kan toch de topic gewoon in zijn huidige "afdeling" laten staan?
ben nog niet in sg geweest, maar het lijkt me toch dat ze daar ook topics kunnen openen?
Als jij in AV een topic opent over wat voor voer het best voor je hond is, dan ga ik dat topic naar SG verplaatsen hoor... En als je daar niet bijkan dan moet je je vraag op een forum stellen dat daarvoor bedoeld is... plain and simple.
En ja, ze kunnen daar ook topics openen
je prefs zitten gewoon bij je logingegevens in. Als je inlogt neemt ie je prefs mee. Zonder login staat alles op standaard. Bij inloggen neemt ie de hele zooi mee naar je cookie waar je de hele sessie mee werkt.Op donderdag 03 januari 2002 21:04 schreef RooT het volgende:
[..]
hiervoor moet je toch wel ingelogd blijven he? zodat die een cookie kan opslaan, of niet?
geen fratsen.
dus in sg staan topics die niks met dit forum te maken hebben?? waarom zou ik daar dan op willen??Op donderdag 03 januari 2002 21:30 schreef JvS het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Als jij in AV een topic opent over wat voor voer het best voor je hond is, dan ga ik dat topic naar SG verplaatsen hoor... En als je daar niet bijkan dan moet je je vraag op een forum stellen dat daarvoor bedoeld is... plain and simple.
En ja, ze kunnen daar ook topics openen.
P.s. ff voor de duidelijkheid, waar staat sg voor?
Stuffis Generalis... Daar zou je opwillen om met tweakers over niet computer dingen te pratenOp donderdag 03 januari 2002 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
dus in sg staan topics die niks met dit forum te maken hebben?? waarom zou ik daar dan op willen??
Lees je nou opzettelijk alles verkeerd? JvS zegt toch: als iets NIET in AV thuis hoort (bijvoorbeeld), maar in SG (Stuffis Generalis), dan wordt het naar het forum gemoved waar het WEL thuis hoort, stuffis generalis in dit geval.Op donderdag 03 januari 2002 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
dus in sg staan topics die niks met dit forum te maken hebben?? waarom zou ik daar dan op willen??
Edit: FF voor de duidelijkheid:
Je wil dus toegang tot een forum waarvan je eigenlijk totaal niet weet wat er in staat
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
niet dus, dat forum interesseert me nul komma niks, het gaat me om een topic die daarheen is verplaatst, wat naar mijn mening WEL met computers te maken hadOp donderdag 03 januari 2002 22:01 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Lees je nou opzettelijk alles verkeerd? JvS zegt toch: als iets NIET in AV thuis hoort (bijvoorbeeld), maar in SG (Stuffis Generalis), dan wordt het naar het forum gemoved waar het WEL thuis hoort, stuffis generalis in dit geval.
Edit: FF voor de duidelijkheid:
Je wil dus toegang tot een forum waarvan je eigenlijk totaal niet weet wat er in staat
Als je nou gewoon de URL had gegeven of iig de topictitel, nu weten we niet waar het over gaatOp donderdag 03 januari 2002 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
niet dus, dat forum interesseert me nul komma niks, het gaat me om een topic die daarheen is verplaatst, wat naar mijn mening WEL met computers te maken had
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zo ver was ik ook nogOp donderdag 03 januari 2002 21:30 schreef xeninex het volgende:
[..]
je prefs zitten gewoon bij je logingegevens in. Als je inlogt neemt ie je prefs mee. Zonder login staat alles op standaard. Bij inloggen neemt ie de hele zooi mee naar je cookie waar je de hele sessie mee werkt.
geen fratsen.
Maar ik bedoel het anders. Laat ik de situatie maar even uitleggen
Thuis heb ik snelle verbinding, icons e.d. mogen dus aanstaan. Op school hebben we een slome verbinding, daar wil ik dus icons uithebben.
Wat ik nu begrepen heb uit oa. de post van HlpDsk is dat ik op school dus een andere pref kan hebben dan thuis, toch ?
[topic=335696/1/25]
[edit]
Oeps deze dus http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/314910
[edit]