Pagina: 1
Acties:

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 01:08

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Topicstarter
Moet ik nou eerst tig onzinnige topics starten om bevoegdheid te krijgen tot sg? (wat het ook zijn mag)
Ben je dan niet de brave mensen die alles opzoeken met de search aan het benadelen of hoe moet ik dit zien?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je moet natuurlijk ook andere mensen proberen te helpen, dat is het principe van een forum :)

They made me do it.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

perfecte instelling heb je :Z

"moet ik onzinnig gaan doen" |:(

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Jij komt er wel op deze manier :z

Vooral veel onzin posten, dat valt ook helemaal niet op :Z

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je niet normaal wil posten op het forum, verdien je geen acces tot SG. Als je onzin gaat posten op het forum, verdien je geen toegang tot het forum

Als je een forum alleen maar leuk vindt voor algemen zaken wil ik je met liefde verwijzen naar forum.fok.nl :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Sterker nog, je hebt twee acounts en dat mag niet. Mag je zelf kiezen welke ik op slot zet. Sapstengel of sapstengel2 :)

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 20:46 schreef JvS het volgende:
Als je niet normaal wil posten op het forum, verdien je geen acces tot SG. Als je onzin gaat posten op het forum, verdien je geen toegang tot het forum

Als je een forum alleen maar leuk vindt voor algemen zaken wil ik je met liefde verwijzen naar forum.fok.nl :)
kijk dat bedoel ik nou net niet.
ik wil dus alleen een topic die in het normale forum stond weer bekijken. dit kan dus niet omdat ik daar geen toegang toe heb.
Onzinnige posts posten, zoals sommige doen, heb ik dus al helemaal geen zin in, maar dat wordt hier dus wel gestimuleerd. snappie?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Topicstarter
dus ik mag ook al geen account voor op m'n werk??

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je dat toegangsbeleid nu wil aanvechten, kan je het vergeten... Die discussie is namelijk al zo vaak gevoerd.

Het komt er op neer dat de nadelen die jij hierboven noemt zwaar opwegen tegen de voordelen van een 'verborgen' SG en NST&M, namelijk dat we niet meer registraties krijgen speciaal voor die fora. Die de overige fora gaan misbruiken.

Ze zijn er vast nog wel, maar in veel kleinere aantallen dan eerst.

• The Bad Seed
  • Laatst online: 20:18

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op donderdag 03 januari 2002 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
Je kan die ene account gewoon op 2 plaatsen gebruiken hoor :?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
account voor op je werk :? het idee van internet is dat je overal met je logingegevens terecht kunt, of heb jij voor elk land een ander paspoort, andere tandenborstel, andere auto, ander kenteken :?

Verwijderd

Daar kun je hetzelfde account voor gebruiken.

Je kunt per lokatie waar je inlogt je preferences regelen als op je werk bv geen snelle lijn ligt, of andersom thuis.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 20:52 schreef JvS het volgende:
..

Het komt er op neer dat de nadelen die jij hierboven noemt zwaar opwegen tegen de voordelen van een 'verborgen' SG en NST&M, namelijk dat we niet meer registraties krijgen speciaal voor die fora. Die de overige fora gaan misbruiken.

..
Ook daar ben ik het nog met je eens, maar waarom zou je dan een topic daarheen verplaatsen? je kan toch de topic gewoon in zijn huidige "afdeling" laten staan?
ben nog niet in sg geweest, maar het lijkt me toch dat ze daar ook topics kunnen openen?

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 20:53 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Je kunt per lokatie waar je inlogt je preferences regelen als op je werk bv geen snelle lijn ligt, of andersom thuis.
In dat geval kun je sapstengel 2 wel sluiten

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-11 13:51
Op donderdag 03 januari 2002 20:53 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

hiervoor moet je toch wel ingelogd blijven he? zodat die een cookie kan opslaan, of niet?
Of registreert het forum de prefs per IP?

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 18:47 ]

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 21:04 schreef RooT het volgende:

[..]

hiervoor moet je toch wel ingelogd blijven he? zodat die een cookie kan opslaan, of niet?
Je kunt zelfs kiezen tijdens het uitloggen of je vanaf alle computers uitgelogd wil worden of alleen de huidige :)

(opm. helaas kun je niet uitloggen van de computers waar je -niet- achter zit. Vind ik een grote tekortkoming >:) )

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 03 januari 2002 20:56 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ook daar ben ik het nog met je eens, maar waarom zou je dan een topic daarheen verplaatsen? je kan toch de topic gewoon in zijn huidige "afdeling" laten staan?
ben nog niet in sg geweest, maar het lijkt me toch dat ze daar ook topics kunnen openen?
hoe bedoel je?

Als jij in AV een topic opent over wat voor voer het best voor je hond is, dan ga ik dat topic naar SG verplaatsen hoor... En als je daar niet bijkan dan moet je je vraag op een forum stellen dat daarvoor bedoeld is... plain and simple. :o

En ja, ze kunnen daar ook topics openen :).

• HunterPro
  • Niet online
Op donderdag 03 januari 2002 21:04 schreef RooT het volgende:

[..]

je prefs zitten gewoon bij je logingegevens in. Als je inlogt neemt ie je prefs mee. Zonder login staat alles op standaard. Bij inloggen neemt ie de hele zooi mee naar je cookie waar je de hele sessie mee werkt.

geen fratsen.

Verwijderd

Maar je pass staat dus niet in je cookie! Dat dat even duidelijk is :)

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 21:30 schreef JvS het volgende:

[..]

hoe bedoel je?

Als jij in AV een topic opent over wat voor voer het best voor je hond is, dan ga ik dat topic naar SG verplaatsen hoor... En als je daar niet bijkan dan moet je je vraag op een forum stellen dat daarvoor bedoeld is... plain and simple. :o

En ja, ze kunnen daar ook topics openen :).
dus in sg staan topics die niks met dit forum te maken hebben?? waarom zou ik daar dan op willen??

P.s. ff voor de duidelijkheid, waar staat sg voor?

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 03 januari 2002 21:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

dus in sg staan topics die niks met dit forum te maken hebben?? waarom zou ik daar dan op willen??

Stuffis Generalis... Daar zou je opwillen om met tweakers over niet computer dingen te praten :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 03 januari 2002 21:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Lees je nou opzettelijk alles verkeerd? JvS zegt toch: als iets NIET in AV thuis hoort (bijvoorbeeld), maar in SG (Stuffis Generalis), dan wordt het naar het forum gemoved waar het WEL thuis hoort, stuffis generalis in dit geval.

Edit: FF voor de duidelijkheid:

Je wil dus toegang tot een forum waarvan je eigenlijk totaal niet weet wat er in staat :?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 22:01 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Lees je nou opzettelijk alles verkeerd? JvS zegt toch: als iets NIET in AV thuis hoort (bijvoorbeeld), maar in SG (Stuffis Generalis), dan wordt het naar het forum gemoved waar het WEL thuis hoort, stuffis generalis in dit geval.

Edit: FF voor de duidelijkheid:

Je wil dus toegang tot een forum waarvan je eigenlijk totaal niet weet wat er in staat :?
niet dus, dat forum interesseert me nul komma niks, het gaat me om een topic die daarheen is verplaatst, wat naar mijn mening WEL met computers te maken had

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 03 januari 2002 22:08 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

niet dus, dat forum interesseert me nul komma niks, het gaat me om een topic die daarheen is verplaatst, wat naar mijn mening WEL met computers te maken had
Als je nou gewoon de URL had gegeven of iig de topictitel, nu weten we niet waar het over gaat :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Topicstarter
Het topic wat ik vandaag zocht was van die gainward geforce3 die voor veel te weinig werd aangeboden op een duitse site. Levertijd was iets van 4 weken, maar 3 weken nadat de topic gestart was, was de topic al verplaatst. Het zou waarschijnlijk wel een grote hoax zijn geweest, maar ik wou toch nog ff de reacties lezen.

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-11 13:51
Op donderdag 03 januari 2002 21:30 schreef xeninex het volgende:

[..]

je prefs zitten gewoon bij je logingegevens in. Als je inlogt neemt ie je prefs mee. Zonder login staat alles op standaard. Bij inloggen neemt ie de hele zooi mee naar je cookie waar je de hele sessie mee werkt.

geen fratsen.
Zo ver was ik ook nog :Y)
Maar ik bedoel het anders. Laat ik de situatie maar even uitleggen :)
Thuis heb ik snelle verbinding, icons e.d. mogen dus aanstaan. Op school hebben we een slome verbinding, daar wil ik dus icons uithebben.
Wat ik nu begrepen heb uit oa. de post van HlpDsk is dat ik op school dus een andere pref kan hebben dan thuis, toch ?

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Topicstarter
In deze URL wordt er trouwens naar verwezen.

[topic=335696/1/25]

[edit]
Oeps deze dus http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/314910
[edit]

Pagina: 1