MD, Tracknamen, opnemen vanaf pc en al die shit

Pagina: 1
Acties:

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-08 08:58
Ik hoorde van vriend dat het mogelijk is om je minidisc aan te sluiten op je pc en dan via een plugin van winamp kon je het de liedjes op een minidisc de naam toe wijzen...

Dat zou flink wat tijd schelen omdat ik dan gewoon m'n toetsenbord kan gebruiken...

Is er een plugin voor of bestaat er een ander proggie voor om dit te doen???

En dan heb ik nog een vraagje, ik heb een Sharp MD-SR70 en je krijgt bij sharp altijd zo'n leuke welcomesmessage van HELLO! Dat wil ik heel graag veranderen :)

is er een manier omdat HELLO! en GOOD BYE! te veranderen?

Thnx

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Die plugin ben ik ook wel benieuwd naar; ben je al op winamp.com wezen kijken?
Dat van die Hello/Goodbye-message zal wat lastiger worden, vrees ik; dat zit in de firmware ingebakken, en ik denk niet dat je die zomaar aan kan passen/updaten.

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 15:35

Flotter

Pelipper!

Ik meende dat dat alleen kon met die nieuwe Sony MD-speler met USB-poort.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

Een oude draad, opgezocht, en maar toch weer eens opgepakt.

Daar heb ik dus ook een vraag over. Ik ben ook van plan de Sharp MD SR-70 te kopen. Maar hoe kun je zoiets op de computer aansluiten? (zonder dat verhaal over behoud van die tracktitels) Gaat dat gewoon via de line out van je PC naar de MD-speler?
Ik heb hier namelijk geen flauw benul van...
Vertel het mij eens?

:)
edit:
typo

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
line out pc -> line in MD

en optisch kan ook..

it's as simple as that ;)

• Hans van Eijsden
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 18:29
Wie weet is er hier wat over te vinden, hier kijk ik zelf ook altijd: <A href=http://www.minidisc.org target=new>www.minidisc.org</A>

https://www.hansvaneijsden.com

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Tracknamen invullen via PC kan voor zover ik weet alleen een aantal modellen van Sony die hier een speciale aansluiting voor hebben. De tracknamen versturen via bv. een glasvezelkabel werkt niet, dat kan alleen gebruikt worden voor muziek.

Verwijderd

Misschien staat er op minidisc.org een manier om in 'testmodus' te komen, daar kun je nogal wat veranderen. Maar ik vraag me af of die welkomstmessage kunt veranderen... Op minidisc.org staat iig wel hoe ik in testmodus van mijn sharp mdmt15 (geweldig ding trouwens) kan komen...

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 18:54
als het mogelijk is om tracktitels over te zetten, dan heb je daarvoor wel een speciale aansluiting voor nodig anders gaat dat gewoon niet.
Sony heeft er idd een die je op de computer kunt aansluiten maar ik heb niet bekeken wat ie allemaal kan...
Pagina: 1