Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Verwijderd
Bij de system requirements van pcdjdigital1200 staat dat het alleen voor sb live! en turtle beach is...
Ik heb een Terratec ....dat zou jammer zijn
Ik heb een Terratec ....dat zou jammer zijn
Verwijderd
Tis wel een ruig programma maar nou krijg ik allemaal van die shit linksboven en rechtsonder in IE. Zit je net lekker te internetten komt er opeens een vliegtuig door de titelbalk vliegen. Voor even is dat wel cool maar nou begint het een beetje irritant te worden. Kan je dat ook weg krijgen?
Vliegtuig ??? lekker vaag.... bij de gratis versie zou die alleen in het programma zelf reclame moeten tonen geloof ik...
ik zou het dus echt niet weten.. sorry
*spikey vindt dit erg vreemd....
ik zou het dus echt niet weten.. sorry
*spikey vindt dit erg vreemd....
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Verwijderd
Ik vindt MIXVIBES toffer dan PCDJ, bovendien werkt mixvibes met meer soundcards.
Kijk er ook maar eens naar, als je pc-dj wat vondt dan vindt je mixvibes zeker ook wat! Het is te krijgen op http://www.mixvibes.com
edit: link deed het niet
Kijk er ook maar eens naar, als je pc-dj wat vondt dan vindt je mixvibes zeker ook wat! Het is te krijgen op http://www.mixvibes.com
edit: link deed het niet
Ja, ik gebruik ook Mixvibes Pro, maar sinds mn SB128 niet meer EAX (of met directX over alle 2 de boxensets) wil doen, is het een stuk minder leuk.
Bovendien heb ik last van scratches in de sound, en blipjes, bij mp3's die dat eerst niet deden.
Dit alles gebeurde toen ik mn SB128PCI even met nieuwe drivers voorzag...

Alles heb ik al geprobeerd (ook de laatste DXversie ja)
Mocht iemand hier een oplossing voor hebben, dan hoor ik het graag.
Mail het dan als je wilt naar oplossing@jille.com
alvast bedankt.
Maar nu over dit mixen...
Kan dit programma ook die heerlijke scratch-sound voortbrengen?
Aangezien mn platenspelers pas de pijp uit gingen kan ik dus niet meer scratchen
Wie weet een programma waarmee ik heerlijk digitaal kan scratchen?
Laat ook even weten.
Alvast muchos gracias.
Bovendien heb ik last van scratches in de sound, en blipjes, bij mp3's die dat eerst niet deden.
Dit alles gebeurde toen ik mn SB128PCI even met nieuwe drivers voorzag...
Alles heb ik al geprobeerd (ook de laatste DXversie ja)
Mocht iemand hier een oplossing voor hebben, dan hoor ik het graag.
Mail het dan als je wilt naar oplossing@jille.com
alvast bedankt.
Maar nu over dit mixen...
Kan dit programma ook die heerlijke scratch-sound voortbrengen?
Aangezien mn platenspelers pas de pijp uit gingen kan ik dus niet meer scratchen
Wie weet een programma waarmee ik heerlijk digitaal kan scratchen?
Laat ook even weten.
Alvast muchos gracias.
Verwijderd
Ik heb ook last van rare sounds en haperingen in mn mp3's wanneer ik ze heb afgespeeld in Mixvibes.
Verwijderd
OK... alles goed met jou maar als ik nu die pcdj-phat of zo iets download dan krijg ik alleen maar iets xtra in m'n tietenbalk.... dus hoe moet ik nu dat m-xprgrmm starten??
Verwijderd
bij mij begint pcdj digital 1200sl als je een mp3 start na +/- 1 minuut een geluid te produceren alsof je ffwd'd op een oude cd-speler, iemand enig idee hoe 't komt???
kan je ook audio streamen (shoutcast) met bovengenoemde progjes?
tijd voor verandering.
Verwijderd
Ik gebruik Music Boss (Air Studio). Kan zo gauw geen site vinden
. Eigenlijk bedoeld om radio te maken maar werkt ook prima live!
Zeer compleet programma, moet je zeker een keer proberen (als je het ergens tegen komt)
Zeer compleet programma, moet je zeker een keer proberen (als je het ergens tegen komt)
Pagina: 1