Snik, mijn SB Live kraakt bij sommige spelletjes en af en toe hoor je digitale piepjes... iemand hier ook ervaringen mee??
Zit ie soms naast een netwerk kaart ? ik had een dergelijk probleem met m'n SB Live! player. Probeer ze eens een eindje uit elkaar te plaatsen.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Netwerkkaart = 3com 905 die is ISA, SB is enige PCI kaart,
videokaart = Geforce 256
videokaart = Geforce 256
Kan veel dingen zijn. Heeft-ie het eerder wel goed gedaan? Is er iets aan je configuratie veranderd? Eerste vraag die in me opkomt: Is er een conflict met een andere device (IRQ of DMA)?
Open deur: Snelste manier om oorzaak te achterhalen is de kaart in een andere PC te prikken...
Open deur: Snelste manier om oorzaak te achterhalen is de kaart in een andere PC te prikken...
hoe kun je digitale piepjes horen?
btw een 3c905 = niet ISA
de 509 is ISA
En heb je de laatste drivers?
btw een 3c905 = niet ISA
de 509 is ISA
En heb je de laatste drivers?
Geen conflicten, andere kaart is hetzelfde, nieuwe win install ook
Ja, een MVP3-G2, had dacht ik laatste bios, maar zou ik FfF moeten tjekken.....
Een bronconflict kan de oorzaak zijn maar een frisse herinstallatie van je drivers, kan ook helpen, zorg ervoor dat je alle bestaande files overschrijft..ook helpt het bij een beetje als ik mijn volumecontrole de output niet helemaal naar boven zet, dan kan de line in bij sommige versterkers het geluid gan vervormen. Ik had het probleem we in win 98, niet meer met win982nd e of ME
Pagina: 1