Naar aanleiding van het topic op [topic=299430/18/50] is het helemaal niet verkeerd om een eigen topic te starten over de Aiwa XP-Z3C. Is immers wel de moeite waard vind ik zelf... 

Het is een nieuw 8CM MP3 spelertje die is uitgekomen in Japan en helaas (nog) niet leverbaar is in Nederland.
Als hij in Nederland zou komen zou hij zo'n € 210,- moeten kosten.
Verder zijn de features zoals elk ander MP3 speler:
• ID3-tag op het display van de afstandbediening, die er overigens zeer netjes uiziet!

• 100 sec. anti-shock voor MP3, lijkt mij wel genoeg dus...
• Afmetingen zijn: 90W x 28H x 104D (mm) en hij weegt zo'n 145 gram (zonder batterij)
Er bleek al interesse te zijn voor het eventueel importeren van deze gadget. Ik heb zelf al voorgesteld dat ik maar eens een keer contact op ga nemen met Aiwa of er niet iets geregeld zou kunnen worden...

Ik zou zeggen: laat de reacties maar komen!
Het is een nieuw 8CM MP3 spelertje die is uitgekomen in Japan en helaas (nog) niet leverbaar is in Nederland.
Als hij in Nederland zou komen zou hij zo'n € 210,- moeten kosten.
Verder zijn de features zoals elk ander MP3 speler:
• ID3-tag op het display van de afstandbediening, die er overigens zeer netjes uiziet!

• 100 sec. anti-shock voor MP3, lijkt mij wel genoeg dus...
• Afmetingen zijn: 90W x 28H x 104D (mm) en hij weegt zo'n 145 gram (zonder batterij)
Er bleek al interesse te zijn voor het eventueel importeren van deze gadget. Ik heb zelf al voorgesteld dat ik maar eens een keer contact op ga nemen met Aiwa of er niet iets geregeld zou kunnen worden...

Ik zou zeggen: laat de reacties maar komen!