The ones with the greatest power protect those who don't.
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Verwijderd
Maar als je gewoon goed gestructureert html bouwt krijg je niet zoveel "bagger".
Verwijderd
is denk ik wel daarvan afhankelijk voor het programma om de bagger te cleanen.
veel wysiwyg editors geven veel troep, je kunt beter notepad/textpad (staat ook erg stoer) of iets als homesite gebruiken. Volgens mij geeft macromedia dreamweaver ook niet zoveel troep dat het echt heel storend is.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Maakt die niet je file zo klein mogelijk, duz dat hij ook alles achter elkaar zet op 1 regel..Op vrijdag 04 januari 2002 12:11 schreef Dala11of11 het volgende:
HTML Shrinker dacht ik
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
En hyperlink in het document zelf. Als je hem opent met Word is hij 114 pagina's
Verwijderd
Eu! die moet ik een hebben... een die alle enters weghaalt uit mijn php of html-bestanden. Da's vet!Op vrijdag 04 januari 2002 12:27 schreef OkkE het volgende:
[..]
Maakt die niet je file zo klein mogelijk, duz dat hij ook alles achter elkaar zet op 1 regel..
er is ook nog een speciale plugin voor word van microsoft die schone html schrijft, is een tijdje geleden langsgekomen. alleen kan ik die hier ff niet meer vindenOp vrijdag 04 januari 2002 19:56 schreef blueline het volgende:
het is een html bestand van 10 MB gemaakt in Word (dus niet door mij). het is zeg maar een boek met allemaal hoofdstukken.
En hyperlink in het document zelf. Als je hem opent met Word is hij 114 pagina's
Commands -> Clean Up Word HTML
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Idd, de zogenaamde HTML CodeSweeper. Werkt perfect.Op vrijdag 04 januari 2002 10:06 schreef ronjon het volgende:
Homesite heeft er volgens mij ook 1, die je ook nog zelf kan fine-tunen
dat is compleet nutteloosOp vrijdag 04 januari 2002 20:28 schreef ZeroX15 het volgende:
[..]
Eu! die moet ik een hebben... een die alle enters weghaalt uit mijn php of html-bestanden. Da's vet!
kijk eens naar de source van GoT, en zeg dat dan nog eensOp zaterdag 05 januari 2002 22:33 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
dat is compleet nutteloos