Toon posts:

The Sims Hot Date start niet op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als eerste wil ik ff melden dat dit geen vraag is maar een mededeling die misschien nog gebruikt kan worden door andere mensen hier op het forum zodat ze geen onnodige vraag hoeven te stellen maar gewoon de search kunnen gebruiken.

Als dit niet door de modjes geaccepteerd word dan sluiten ze voor mijn part dit topic of gooien ze het maar helemaal weg. Het is alleen maar goed bedoeld van mijn kant uit.

Hier komt ie dan:

Mijn zusjes hebben voor de kerst de zoveelste uitbreiding van The Sims gekregen, namelijk "Hot Date". Op de achterkant van het hoesje staat duidelijk dat de systeemeisen nog steeds hetzelfde zijn als die van het originele spel.

Echter wou het spel niet werken na deze update. Om dit probleem op te lossen heb ik vanalles en nog wat geprobeerd, maar de hoeveelheid intern geheugen bleek uiteindelijk het probleem te zijn.

In de pc van mijn zusjes zat eerst 64 Mb geheugen, genoeg voor de normale versie met de andere updates, maar voor de update "Hot Date" is dus 128 Mb geheugen benodigd.

Ik hoop dat er wat mensen zijn die er wat aan hebben, kan je een hoop tijd schelen met het zoeken naar de oorzaak terwijl het toch vrij simpel is.

Oh ja, nog ff de systeemeisen van de originele versie:

Windows 95/98 (Uit ervaring weet ik dat Me ook werkt)
Intel Pentium 233 Mmx cpu of hoger
32 Mb geheugen
475 Mb harddisk
4 speed cdrom
2 Mb grafische kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 19:40
prik er voor een paar tientjes wat bij & weg probleem en iedereen blij 8-)
Op donderdag 03 januari 2002 19:42 schreef Big Tazzz het volgende:

Echter wou het spel niet werken na deze update. Om dit probleem op te lossen heb ik vanalles en nog wat geprobeerd, maar de hoeveelheid intern geheugen bleek uiteindelijk het probleem te zijn.

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op donderdag 03 januari 2002 19:44 schreef Jivecar het volgende:
prik er voor een paar tientjes wat bij & weg probleem en iedereen blij 8-)
[..]
Na quote AUB je post zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik toch ook gedaan!!!!! lees aub het hele bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 19:40
Op donderdag 03 januari 2002 19:52 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Na quote AUB je post zetten.
Sorry.....zal het nooit, nooit, nooit meer doen :P

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
heel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar om The Sims Hot Date te kunnen spelen heb je geen 128 mb geheugen nodig,

Check deze review, onder de score staan systeem eisen, dit zis precies het systeem waarmee de reviewer de game heeft getest, ik heb em zelf ook gespeeld op een PC met 64 mb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 11:06 schreef Lingod het volgende:
Sorry, maar om The Sims Hot Date te kunnen spelen heb je geen 128 mb geheugen nodig,

Check deze review, onder de score staan systeem eisen, dit zis precies het systeem waarmee de reviewer de game heeft getest, ik heb em zelf ook gespeeld op een PC met 64 mb..
Inderdaad...echt hooguit 64 MB RAM. Een vriend van me heeft ook een pc met echt niet meer dan 64 MB geheugen en daar draaien alle add-ons voor The Sims naar behoren op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelf ook en het zuigt enorm.
Je moet echt 3000 mhz hebben om het lekker te draaien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je echt maar 64 Mb geheugen nodig hebt, waarom doet ie het bij mijn zusjes dan niet?

Hun systeem:
Intel Celeron 466
Diamond Viper V770 32 Mb Agp
Plenty of harddisk space
En nu 128 Mb geheugen ipv 64 Mb omdat ie het anders niet doet?

Verklaar dat dan eens.... oh ja, ik heb het systeem ook al een keer opnieuw geinstalleerd omdat ik dacht dat Windows misschien verrot was, maar ook dat was het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik niet verklaren, maar het ligt in ieder geval aan jou (zusjes PC)

Want bij mij deed die het wel..
Pagina: 1