Leadtek Geforce3 Ti200 of Radeon 8500 Retail

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 23:04
Ik ga dus een nieuw systeem kopen en ik heb hier op het forum al veel gelezen over deze 2 kaarten. Nu is het prijsverschil tussen deze 2 kaarten niet zo heel groot.

Leadtek Geforce3 Ti200 retail: 309 euro (comptech world)
Radeon 8500 Retail: 339 euro (queen systems)

Nu heb ik al op het forum gelezen dat de Leadtek wel redelijk makkelijk kan worden overgeklokt naar een Ti500.

De radeon 8500 ligt bij mij moeilijker met betrekking tot de drivers.

Wat is jullie mening?

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

inXs

known as inXs

Tja hierop ga je dus flames krijgen... Niet zo'n slim idee :).. Maar de radeon is wel sneller dan de ti200 en de drivers worden steeds beter.. Dus dat probleem is bijna opgelost.. Ik zou voor de radeon gaan. En mensen geen ruzie gaan maken nu!!!

superB

• Unicron
sorry dit topic was inderdaad niet bedoelt om flames mee uit te dagen.

Ik was net op de Radeon driver site en ik zag dat de laatste driver van 14 november was.
Mijn vraag is nu of alles al werkt met deze driver?

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

inXs

known as inXs

Ach ja we merken het wel >:)

superB

Verwijderd

Vervelend zo'n luxe probleem. Ik zit hetzelfde "probleem"
Ik denk dat ik deze keer toch voor degeforce ga, mits de 2d goed is. Ik heb een 19 inch monitor en 2d op geforce 1ddr is duidelijk minder dan op mijn huidige Radeon 64 mb ddr vivo. Alleen die drivers van ATI waren het eerste half jaar ruk

• Unicron
Ja ik weet het. Ik ben nu al twee dagen erover aan het denken en reviews en forums enzo aan het lezen.
En ik wordt er compleet gek van.

Verwijderd

Heb vandaag de Leadtek gf3 ti 200 gekocht en ik moet zeggen 2D 3D alles perfect heb core nu op 251 en mem op 551 lopen zonder artifacts in 3Dmark2001 dus kan zeggen voor dat geld een hele goeie kaart.

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ja maar het leuke is dat de Ati dus sneller is en "bijna" hetzelfde kost. >:)

Dus ik denk dat je beter de Ati kan kopen ....
Als je win Xp draait zeker word strontziek van die klote Nv BSODs . :(

Alleen om maar af te zijn van die error wil ik al zon kaart hebbe :)

Turn it off and on again.

• Unicron
Op donderdag 03 januari 2002 22:17 schreef Orange het volgende:
Heb vandaag de Leadtek gf3 ti 200 gekocht en ik moet zeggen 2D 3D alles perfect heb core nu op 251 en mem op 551 lopen zonder artifacts in 3Dmark2001 dus kan zeggen voor dat geld een hele goeie kaart.
WOW. ik had gelezen dat ze goed overklokbaar zijn, maar dit is de hoogste tot nu toe die ik gezien heb.
Is dit niet al sneller dan een Ti500, want die heeft dacht ik 240 MHz core en 250Mhz geheugen

Heb je hier nog dingen voor gedaan zoals andere koeler erop ofzo? of is die nog helemaal origineel?

Heb jij de versie met of zonder fan?

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:25
Ik stond tot vandaag voor dezelfde keus (een elsa geforce ti200 voor f535,- of een radeon 8500 le voor f589,-) en ik heb de Radeon genomen. Hij is gewoon effe sneller (hoewel de ti200 goed over te clocken is) en dx8.1 compatible (maakt voor nu niks uit, maar ik wil in 3dmark 2002 wel hoge scores halen :P).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.