Meer info heb ik jammergenoeg niet tenzij mysql ook een log bijhoudt
Natuurlijk heeft mysql een logfile, gewoon ff zoeken en kijken wat het probleem is ...Op donderdag 03 januari 2002 19:40 schreef Xtentic het volgende:
Meer info heb ik jammergenoeg niet tenzij mysql ook een log bijhoudt
Tja, die kan die waarschijnlijk niet vinden 
zoek es op mysql.err
zoek es op mysql.err
mysql.err
etc etc etc dat staat in de 'error' log
code:
1
2
3
4
5
6
7
| C:\apache\mysql\bin\mysqld-opt.exe: ready for connections C:\apache\mysql\bin\mysqld-opt.exe: ready for connections C:\apache\mysql\bin\mysqld-opt.exe: ready for connections C:\apache\mysql\bin\mysqld-opt.exe: ready for connections C:\apache\mysql\bin\mysqld-opt.exe: ready for connections C:\apache\mysql\bin\mysqld-opt.exe: ready for connections C:\apache\mysql\bin\mysqld-opt.exe: ready for connections |
etc etc etc dat staat in de 'error' log
Hmmm, daar wordt denkik niemand iets wijzer van... 
* eamelink heeft ook weleens een query gemaakt waar mijn mysql op crashte, elke keer weer, ook nix in de log
* eamelink heeft ook weleens een query gemaakt waar mijn mysql op crashte, elke keer weer, ook nix in de log
idd same probs here... vind ut maar vaagOp donderdag 03 januari 2002 20:26 schreef eamelink het volgende:
Hmmm, daar wordt denkik niemand iets wijzer van...
ook een batch bestand ripped van phpdev werkt niet
code:
1
2
3
| start c:\apache\mysql\bin\mysqld-opt.exe cd c:\apache apache.exe -k start |
op mysqld-opt blijft ie dan hangen en start dus geen apache, maar wanneer ik zelf mysqld-opt start dan verwijnt ie wel
Pagina: 1