Ik zou graag willen weten, of mijn ping in bijvoorbeeld quake 3 hetzelfde zou blijven als ik mijn @home verbinding deel. Ik ga mijn oude computer gebruiken voor de verbinding, en mijn nieuwe computer om op te quaken. blijven mijn ping en packet loss hetzelfde of worden die hoger?
Je ping wordt hoger, hoeveel hoger ligt eraan wat die andere aan het doen is.. Als die andere ook online gaat spelen zal ie denk ik 2x zo hoog worden of 1,5.. Als ie gewoon gaat surfen zal het wel mee vallen.. Alleen zorg er wel voor dat ie niet gaat UPLOADEN want dan is je ping 4000 schat ik.. Dan heb je geen snelheid meer over..
superB
en als de ouwe pc niets doet, blijft ie dan, op een heel kleine verhoging na, hetzelfde?
Als die oude pc niets doet is je ping gewoon hetzelfde als altijd.. Dus dan is ie hetzelfde als wanneer je er maar 1 pc op hebt.
superB
bij ping is vooral je upload _heel_ belangrijk. ik merkte laatst dat als ik UT online speel ik met netspeed=12000 constant 12kB/s upload (volgens DUMeter) en ik neem aan dat je kan raden wat er gaat gebeuren als iets ga uploaden wat sneller dan 20kB/s gaat.... (adsl fast, 256kbps up)
_niet_ fijn
_niet_ fijn
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.