Toon posts:

Detonator XP drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
kep een Geforce 3 ti 200 van asus
ik had de standaard drivers erop (op mijn nieuwe pc)
ik download de laatste detonator xp drivers (23.11)
en de stereo drivers voor 3d glasses, ben ik ineens
rechtsonderin me asus menuutje kwijt en als ik beeldscherm eigenschappen op instellingen, geavanceerd klik dan staat er: Oops unable to find dialog 85, er is een fout opgetreden tijdens het werken met Configuratiescherm: C:\WINDOWS\SYSTEM\DESK.CPL

hoe krijg ik dit goed?

Verwijderd

Je moet zeker weten dat je oude drivers ECHT wegzijn! Probeer alle bestanden te verwijderen die bij je oude driver hoordde. Ik heb ditzelfde probleem gehad. Het probleem met DESK.CPL is dat je oude driver nog een tabblad wil toevoegen aan je beeldschermeigenschappen. Hier is een conflict in als het goed is. Zorg dus dat alles wat bij je oude driver hoort pleite is.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

dat wil zeggen: opstarten in veilige modus en de drivers eruit gooien (soms staat ie 2 keer vermeld)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
dus nu me oude driver weggooien ofzo en dan de install nog een keer uitvoeren van de nieuwe driver

hey kan ik in me apparaat beheer gewoon me kaart eruit gooien, restarten en dan vraagtie toch om de drivers, of is dat niet de bedoeling

Verwijderd

Topicstarter
ok ik gaat het ff proberen
ben zo terug, als me pc het dan nog wel doet ;)

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 08:35

pvr

De drivers van Nvidia en de drivers van asus zijn verschilend,alleen de chipset is hetzelfde.De software is anders.Je kan ook beter eerst de display-drivers van Asus erafgooien en dan pas die van Nvidia eropzetten.In het menu van de Nvidia kan je ook het menuutje aanzetten.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Verwijderd

Topicstarter
hoe haal ik die eraf, due van asus????
kep net in veilige modus desk.cpl weggegooid maar dat is dus
de configuratie van mijn beeldscherm, lekker slim, gelukig backup

Verwijderd

Topicstarter
kep de kaart eraf geflikkert, en de ouide drivers erop gezet weer
blijkbaar kunnen de nieuwe Detonator drivers niet op een
gloednieuwe GEFORCE 3 TI200 64MB Deluxe kaart werken

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

inXs

known as inXs

Dan moet je ff de detonator destroyer halen.. Ff zoeken met google.. Dan kan je alle oude driver resten weghalen.

superB

Verwijderd

Topicstarter
thanx ik ga ff kijken

• inXs

inXs

known as inXs

Je kan ook ff zoeken op: +remove +detonator +drivers dan vind je ook hoe je ze handmatig weg kan halen.. Voor het geval dat dit progje niet goed werkt.. Je moet het progje wel in veilige modus gebruiken.. Maar eerst moet je gewoon uit het software schermpje de drivers weghalen.

superB

Verwijderd

je kan toch ook gewoon in veilige modus(win xp)opstarten en dan gewoon normaal verwijderen uit soft ware,nieuwe erop zetten en opnieuw opstarten???

• inXs

inXs

known as inXs

Ja maar soms blijven er wat registratie bestanden achter of wat bestandjes (windhooooooos) dus tja daarom op deze manier.. Alhoewel het ook wel goed kan gaan zoals jij het zegt.

superB

Verwijderd

Topicstarter
detonator destroyer, kan hem niet vinden, staat op 1 site: www.guru3d.com en die site doet het bij mij niet, wie detonator destroyer heeft mag hem me mailen naar: bajo4life@hotmail.com
bedankt alvast

Verwijderd

waar kan ik det 23.11 downen? ik down ze altijd van guru3d maar dies er nie meer :(

Verwijderd

Topicstarter
je kan 23.11 downen bij www.nvidia.com en dan support>drivers>detonator xp

Verwijderd

Topicstarter
de drivers zijn nu gelukt te instaklleren alleen ik kan me 3d glasses niet meer gebruiken :(

kep de file geinstallerd voor de bril, maar dan heb ik weeer de probs

Verwijderd

Topicstarter
STEREOE.EXE bedoel ik
Pagina: 1