ik heb zon logitech optical muis aan mn ps2poort hangen onder XP.doet het allemaal goed totdat ik ga gamen. [UT hier op lannetje]
rechts gebruik ik om mee te lopen. gaat goed
links voor primary fire. gaat ook goed.
en de middelste voor secondairy fire.
wat ook goed gaat. alleen dan stopt de rechter ermee. dus zodra ik met secondairy schiet stop ik met lopen.
totdat ik opnieuw op de rechter druk. [die ik normaal ingedrukt hou... het grootste deel van de tijd dan]
ik gebruik BTW de nieuwste mouseware van logitech. [zonder mouseware doet een van de andere favorieten [codename eagle] het niet lekker. ik heb de muis ook al in de USB gehad [geen verschil]. en mn ps2-rate gewisselt. ook de knoppen veranderd maar het bijft hetzelfde in UT. [onder q3 ook.. maar daar heb ik er minder last van. heb ik weer andere settings :)]
plz help me out
kan ik weer aarsch schoppen [of proberen tenminste]
rechts gebruik ik om mee te lopen. gaat goed
links voor primary fire. gaat ook goed.
en de middelste voor secondairy fire.
wat ook goed gaat. alleen dan stopt de rechter ermee. dus zodra ik met secondairy schiet stop ik met lopen.
ik gebruik BTW de nieuwste mouseware van logitech. [zonder mouseware doet een van de andere favorieten [codename eagle] het niet lekker. ik heb de muis ook al in de USB gehad [geen verschil]. en mn ps2-rate gewisselt. ook de knoppen veranderd maar het bijft hetzelfde in UT. [onder q3 ook.. maar daar heb ik er minder last van. heb ik weer andere settings :)]
plz help me out