hmm muis doet vaag. [xp, mouseware, UT]

Pagina: 1
Acties:

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 09:16
ik heb zon logitech optical muis aan mn ps2poort hangen onder XP.doet het allemaal goed totdat ik ga gamen. [UT hier op lannetje]

rechts gebruik ik om mee te lopen. gaat goed
links voor primary fire. gaat ook goed.
en de middelste voor secondairy fire.

wat ook goed gaat. alleen dan stopt de rechter ermee. dus zodra ik met secondairy schiet stop ik met lopen. :( totdat ik opnieuw op de rechter druk. [die ik normaal ingedrukt hou... het grootste deel van de tijd dan]

ik gebruik BTW de nieuwste mouseware van logitech. [zonder mouseware doet een van de andere favorieten [codename eagle] het niet lekker. ik heb de muis ook al in de USB gehad [geen verschil]. en mn ps2-rate gewisselt. ook de knoppen veranderd maar het bijft hetzelfde in UT. [onder q3 ook.. maar daar heb ik er minder last van. heb ik weer andere settings :)]

plz help me out :) kan ik weer aarsch schoppen [of proberen tenminste]

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

kan je die muis niet beter op de usb poort porren? ik heb op de usb poort nooit problemen in win 98 win 2k of win xp gehad, en dat ZONDER mouseware...

nog nooit er op gehad dat progje... vind het niet echt nodig.

alles werkt hier btw goed

quake 2 quake 3 halflife enz enz

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

als dat niet werkt moet je eens proberen mouseware niet te installeren. Op mijn comp werkte het scrollwheel eerst niet in spellen (dus wel in windows). Dit bleek later te komen door de mouseware in combinatie met XP. Ik weet niet of logitec dit al gefixed heeft maar zoniet... gewoon de standaard drivers van XP gebruiken, werkt perfect :)
succes!

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 09:16
thx! ja die std. drivers van XP zijn ook bijzonder goed. alleen doet die andere all-time-favorite het dan minder. codename eagle dus. maar ik denk dat ik idd de hele logitech-zooi er maar af gooi