Op donderdag 03 januari 2002 21:37 schreef stiena het volgende:
Wel toevallig, dit probleem heb ik de laatste tijd ook. Weliswaar met debian potato stable. Met de standaard kernel werkt die goed, maar toen ik kernel 2.4.17 compileerd heb gebeurde hetzelfde bij mij ook wel eens als ik een paar mozila vensters open heb staan en xmms heb draaien, als ik dan iets in de terminal wil typen dan hangt heel ff, is irritant maar kheb er ook nog nix voor kunnen vinden

dus heb er maar mee leren leven....
owjah ik heb ook een duron (1ghz OC, op standaard 700 doet het hetzelfde)
sorrie dak je niet kan helpen....
Hmm, ik geloof dat mijne idd met de 2.2.19 kernel het nog niet deed. Ik ga maar eens een k6 kernel proberen ofzo. Het lijkt immers toch een kernel-probleem te zijn lijkt me. Jij hebt ook k7-kernel genomen?
Trouwens als ik xmms aanheb, toen ging het geluid eerst overslaan, en vervolgens steeds kortere stukjes spelen, totdat het op een gegeven moment alleen nog maar ruis was. Of ie toen ook vastliep weet ik eigenlijk niet meer (was een beetje laat

).
Maar jij hoort je muziek dus nog wel goed?
Op donderdag 03 januari 2002 20:27 schreef deadinspace het volgende:
pr3d4t0r: dat mag het probleem niet zijn hoor

Debian Unstable bevat bugs, maar als je compu telkens even stil hangt, lijkt me dit een hardware of een kernel issue.
Banaan-X: laat even weten of het toevallig vanzelf helemaal weggaat btw...
Het was vanochtend nog steeds zo, ik zit nu op een andere pc. Ik ga zo weer ff proberen, en dan draai ik constant top, misschien dat ik dan ontdek wat het is.
Op donderdag 03 januari 2002 20:16 schreef Servowire het volgende:
[..]
Woeiiii

Unstable mag dan wel unstable zijn, maar vastlopen is ook weer niet de bedoeling

Maar ik ga wel ff 'apt-get upgrad'-en zo.
Op donderdag 03 januari 2002 19:04 schreef odysseus het volgende:
Vreemd...zou niet mogen gebeuren. Wat is je load? Staan er nog 'zware' dingen tussen ps aux? Je zou de low-latency patch voor de kernel eens kunnen proberen, maar die haal eigenlijk vooral spinlocks in de kernel weg en die duren toch normaal geen halve seconde...
Ik had gisteren ook een erg lange 'pauze', daarna gaf uptime een load van 5.11
edit:
ff wat dingen bijgezet