Toon posts:

Zwart-wit DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemorgen allemaal,

Hier weer eens een probleempje met een Dr3x (of hoe heet dat ding). Via de S-VHS uitgang naar de TV (Scart-verloop in) krijg ik alleen maar zwart wit beeld. Wel Old-Skool, maar niet te bekijken. Hoe los ik dit op?

Groetjes en alvast bedankt.

Verwijderd

Je probeert waarschijnlijk een NTSC signaal op een PAL systeem te lozen zonder NTSC-PAL conversie te gebruiken.

Heb je het nu over een videokaart of een losse DVD speler (19")?

LB

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:26

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb dat bij een vriend ook gehad, in zijn geval was dat convertor ding van S-VHS naar Scart niet lekker, op het moment dat hij een echte S-VHS aansluiting gebruikte had hij wel kleur, deed hij de convertor ertussen, en op een Scart aansluiting, dan was het opeens zwart-wit.

Ik zou in dit geval een echte kabel kopen van S-VHS -> Scart. Niet met verloopjes kutten dus....

Je hebt neem ik aan op de voorkant van je TV ofzo geen "echte" S-VHS aansluiting om dit te testen, of bij een kennis ?

Aannames zijn fataal.

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

namen van die dingen weet ik niet precies maar je gebruikt wel de gele tulpstekker als uitgang?? want als je dat niet doet krijg je ook zwart-wit,...

Verwijderd

Topicstarter
Ne ik gebruik de DIn (S-VHS) uitgang van mijn creative DRX3. Deze lus ik naar mijn verloopje. Ik ga het wel es ff met de gele connector (composiet, heet dat)knutselen.

Groetjes.

Ik bedoel de dus de DIN-connector.