MS vb6 of MS c++

Pagina: 1
Acties:

• MWP
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 10:46
Ik heb MS visual studio 6 enterprice edition, met VB6 en c++ maar welk programma moet ik gebruiken en waarvoor?
|:(

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Je kan ze beiden gebruiken om applicaties mee te maken, wat jij het beste kunt gebruiken kan je alleen zelf beantwoorden, want het ligt er maar aan wat jij allemaal al kan en weet.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• MWP
Op donderdag 03 januari 2002 17:23 schreef dusty het volgende:
Je kan ze beiden gebruiken om applicaties mee te maken, wat jij het beste kunt gebruiken kan je alleen zelf beantwoorden, want het ligt er maar aan wat jij allemaal al kan en weet.
dat snap ik, maar wat is het verschil tussen vb en c++,
want ze zouden niet iets anders maken als e geen verschil in zit

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op donderdag 03 januari 2002 17:20 schreef MWP het volgende:
Ik heb MS visual studio 6 enterprice edition, met VB6 en c++ maar welk programma moet ik gebruiken en waarvoor?
Het zijn verschillende programmeertalen, dá is. Hangt af van wat je wilt doen. Wil je simpel doen, kies VB. Wil je grote moeilijke ingewikkelde Hogere applicaties schrijven, kies C.
|:(
Fijn dat je dat zelf ook vindt >:).

• MWP
Op donderdag 03 januari 2002 17:27 schreef KevinLevie het volgende:

[..]

Het zijn verschillende programmeertalen, dá is. Hangt af van wat je wilt doen. Wil je simpel doen, kies VB. Wil je grote moeilijke ingewikkelde Hogere applicaties schrijven, kies C.
[..]

Fijn dat je dat zelf ook vindt >:).
dus eigenlijk kan je met c meer dan met vb,
dan ga ik gewoon verder met vb, want daar heb ik al enkele prggies in gemaakt

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 19:11

Crazy D

I think we should take a look.

Op donderdag 03 januari 2002 17:27 schreef KevinLevie het volgende:
Wil je simpel doen, kies VB. Wil je grote moeilijke ingewikkelde Hogere applicaties schrijven, kies C.
:D ik maak mijn programma's resizable, dan kun je ze zo hoog maken als je zelf wilt :P :+

Exact expert nodig?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Voor simpele, kleine progjes is VB gewoon makkelijker omdat je niet echt gestructureerd hoeft te werken. Aangezien je VB al kent zou ik het hier gewoon bij houden als de programmaatjes klein blijven.

Als je grotere applicaties wilt maken (of als je het niet in je eentje doet) zou ik voor C/C++ kiezen - moeilijker om te leren, maar als je het eenmaal onder de knie hebt kan je er veel meer mee dan met VB. En je zit niet vast aan windows...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

...enterprice edition...
Hehe, voer-de-prijs-in editie ;)

• Kjev
  • Laatst online: 02-01-2024
Op donderdag 03 januari 2002 17:51 schreef CrazyD_at_work het volgende:

:D ik maak mijn programma's resizable, dan kun je ze zo hoog maken als je zelf wilt :P :+
LOL..
Op donderdag 03 januari 2002 20:34 schreef Doekman het volgende:
Hehe, voer-de-prijs-in editie ;)
O ja, dat was ik vergeten te zeggen. Je hebt de enterprice editie nodig als je een kassasysteem wilt bouwen >:), anders voldoet de enterprise editie.
dan ga ik gewoon verder met vb, want daar heb ik al enkele prggies in gemaakt
Goed idee als je er al enigszins in thuis bent. Je kunt altijd later nog overstappen naar grote mensen-programmeertalen :Y).
Pagina: 1