Op vrijdag 04 januari 2002 08:51 sloot Kex af met de volgende wijze woorden:
...
De rest van het draadje staat nog steeds niet goed overigens.
Zal daar straks nog effe door heen kruipen
Maar eerst nog effe over de typoz die de heren nieuwsposters soms maken

weet dat er in het PMO ook over gepraat is maar lijkt me dat dit toch nog steeds aandacht verdient

Als ik het goed heb krijgt de PM en PM+ niet de rechten om nieuws items te corrigeren dat blijft voor behouden aan de "echte" tnet-crewleden
Vind alleen dat er toch wel wat beter nog moet worden gekeken naar de items die de nieuwsposters plaatsen.
Dit komt ook na aanleiding van een paar typoz die ik gister doorgegeven heb aan een crewlid rechtstreeks, nadat er ook in de des betreffende draden al was aangegeven dat er fouten in stonden
* GiLeX vind dit aan de eene kant draad vervuiling, maar aan de andere kant opzich soms ook wel weer behulpzame reacties

modden is dus vaak kiezen tussen die twee opties.
Om een lang verhaal, nog langer te maken en weer terug te keren naar het PM(+) verhaal:
Wat is voor de PM(+), in de toekomst, de bedoeling met die reacties ? vastzetten op 0,+1 of het misschien zelfs verwijderen van de reacties nadat de tiepoz vergeheredit zijn

Of moet de PM ze vast zetten en elke keer maar weer een reactie erbij plaatsen van:
"tikfouten in nieuws items de volgende keer liever rechtstreeks aan de poster doorgeven, ipv hier in de threads een reactie te plaatsen"
De laatste manier is en blijft om het maar een bot te noemen de threads vervuilen

Kan iemand hier eventueel een draadje over starten in het PMO, of loopt er daar al een draadje over