Toon posts:

ping is enorm hoog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel regelmatig spelletjes over het internet. Ik kon altijd met trots vertellen dat mijn ping onder de 100 bleef. Echter is het sinds gister anders. Het is nu niet meer mogelijk een ping lager te halen dan 2000. Dit zuigt enorm. Nu is mijn vraag of er wat aan te doen is en zo ja hoe kan ik daar wat aan doen.

Het probleem doet zich voor in Unreal Tournament, met XP als systeem en Kabel als internet.

Hulp zou wel aardig zijn. Dank u :r

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik zou eens zoeken naar ping XP... Ik heb dit al vaker gezien :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op donderdag 03 januari 2002 17:11 schreef Casb het volgende:
[bla]
Hulp zou wel aardig zijn. Dank u :r
:r ?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:38
Op donderdag 03 januari 2002 17:11 schreef Casb het volgende: :r
??

lekker bezig? :+

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
:r :?.

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 17:11 schreef Casb het volgende:

Dank u :r
En als dank moet je kotsen :?

Welke provider heb je dan?, misschien is er een storing bij jouw in de wijk.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:38

inXs

known as inXs

Ermm welke provider heb je want als je casema hebt zou ik zeggen: WOW DIK GOEDE PING.. Als je een andere kabel hebt zou ik zeggen. Mmmmm dit klopt niet.. reply maar ff ik kan je misschien wel helpen evt.. Maar leg toch :r maar eens uit.

superB

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik bedoelde er niks mee hoor. Ik wil wel graag nog antwoord op mijn vragen. :+

En nu niet meer zo kinderachtig doen he? :r

• inXs

inXs

known as inXs

welke provider heb je nou? :)

superB

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 17:25 schreef Casb het volgende:

En nu niet meer zo kinderachtig doen he? :r
Sorry maar nu doe je het weer, die smiley komt nogal flamerig over op ons.
Gelieve deze niet meer te gebruiken.
/laat maar :)

Beantwoord eerst maar de vragen van ons.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn provider is Quicknet. Deed het tot nu wel goed. In ieder geval ben ik er verder tevreden mee.
Op donderdag 03 januari 2002 17:23 schreef deadline het volgende:
Ermm welke provider heb je want als je casema hebt zou ik zeggen: WOW DIK GOEDE PING.. Als je een andere kabel hebt zou ik zeggen. Mmmmm dit klopt niet.. reply maar ff ik kan je misschien wel helpen evt.. Maar leg toch :r maar eens uit.

• inXs

inXs

known as inXs

quicknet ken ik eigenlijk niet :S Wie is de kabelexploitant dan?? essent, casema, upc?? Of is quicknet dat zelf al.

superB

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 17:28 schreef deadline het volgende:
quicknet ken ik eigenlijk niet :S Wie is de kabelexploitant dan?? essent, casema, upc?? Of is quicknet dat zelf al.
sonera is de provider

• inXs

inXs

known as inXs

mmmzz ik d8 dat ie een tijdelijke storing hadden, maar dat weet ik helaas niet zeker.. Maar bij unreal moet ik ff voor een oplossing kijken..

superB

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 17:46 schreef deadline het volgende:
mmmzz ik d8 dat ie een tijdelijke storing hadden, maar dat weet ik helaas niet zeker.. Maar bij unreal moet ik ff voor een oplossing kijken..
zou ik tof vinden.

Verwijderd

Inderdaad ik heb wanadoo/ casema 1x unreal tournament gespeeld maar voordat ik kon bewegen was ik al 5x gedood.
Casema rules |:(

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:59
Op donderdag 03 januari 2002 17:30 schreef Casb het volgende:

[..]

sonera is de provider
van welke planeet kom je ?

sonera levert allang al geen internet meer in nederland per 30 mei 2001 is het quicknet geworden en de tel abbo's zijn per 1 augustus 2001 naar tiscali gegaan.. btw quicknet is net als multikabel (de kabel aanbieder waar we het hier over hebben) een onderdeel van primacom nederland dat weer een onderdeel is van primacom duitsland het moeder bedrijf.

anywayz hier ook een quicknetter en no prob hier... ik zou toch maar ff hun helpdesk bellen om te vragen of er in je wijk storing is...

• inXs

inXs

known as inXs

Hij zei ook eerst quicknet, maar die kende ik eigenlijk niet dus toen zei ie dat het sonera was!!

superB

• MediaZoo
  • Laatst online: 16:59
mja ok maar het gaat erom sonera nederland is niet meer... is allang al overgenomen dus je kan sonera wel noemen maar als die niet bestaat heb je er niks aan denk ik zo :) levert bij mij tenminste onduidelijk heden op

• inXs

inXs

known as inXs

*D maar nu weet ik tenminste wel waar ie het over heeft ..

superB

• _zer0_
  • Laatst online: 15-08 17:43
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ermm welke provider heb je want als je casema hebt zou ik zeggen: WOW DIK GOEDE PING.. Als je een andere kabel hebt zou ik zeggen. Mmmmm dit klopt niet.. reply maar ff ik kan je misschien wel helpen evt.. Maar leg toch maar eens uit.

Inderdaad ik heb wanadoo/ casema 1x unreal tournament gespeeld maar voordat ik kon bewegen was ik al 5x gedood.
Casema rules

--------------------------------------------------------------------------------

Nou... zeker geen Wanadoo Premium dan...
In Breda-noord ping altijd onder 70 met UT
Met Premium is Wanadoo/Casema goed bezig, ik zeg niks over de andere abo's ;)
Pagina: 1